احداث سایت مخابراتی در ابتدای بلوار شهید ناصری بیرجند

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از احداث سایت جدید مخابراتی در ابتدای بلوار شهید ناصری بیرجند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در مورد شهرک امام علی مهم‌ترین مشکلی که وجود دارد این است که عوارض طبیعی و پستی بلندی‌های زیادی در آن وجود دارد و این موضوع نصب دکل‌های مخابراتی را سخت می‌کند.

او گفت: همچنین در شهرک امام علی به دلیل قرار گرفتن در کریدور پروازی فرودگاه بیرجند و به لحاظ مسائل امنیتی پروازی، محدودیت ارتفاع دکل داریم و مجبور به ایجاد تغییرات در جانمایی دکل‌ها هستیم.

آذری نصرآباد گفت: با احداث سایت جدید در چهارراه غفاری، تقاطع ارتش و بلوار شهید ناصری مشکل آنتن دهی در ابتدای بلوار شهید ناصری رفع می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: عملیات احداث و نصب تجهیزات این سایت به پایان رسیده است و نهایتا تا فردا راه اندازی می‌شود.

او گفت: قبلا مشکل ارتباطی در سطح و جنوب شهرک وجود داشت که با احداث سایت جدید و راه اندازی آن، مشکل ارتباطی آن مناطق تا حدودی رفع شده است.

آذری نصرآباد گفت: در این شهرک چون پستی بلندی‌های زیادی وجود دارد باید موردی برای رفع مشکلات آن مراجعه کنیم و افراد هم در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار