نویدکیا: حریفمان در جام حذفی را نباید دستکم بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی با تیم شهید اورکی اسلامشهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با تیم شهید اورکی اسلامشهر گفت: خیلی شناخت دقیقی از این تیم نداشتیم، تا این که در جام حذفی با این تیم روبرو و مجبور شدیم در این چند روز اطلاعاتی را کسب کنیم.

نویدکیا گفت: حریف ما در مسائل هجومی به خصوص ۳ نفر جلو، شرایط خوبی دارد و باید از این موضوع مراقبت کنیم. باید واقعیت را هم قبول کنیم که جام حذفی است و نمی‌توانیم دست کم بگیریم، صرفا به این امید که تیم لیگ ۲ هستند. چنین تیم‌هایی قطعا با انگیزه هزار درصدی جلوی تیم‌هایی مثل سپاهان بازی می‌کنند و این کار را برای تیم‌های لیگ برتری سخت می‌کند.

او ادامه داد: تیم  اورکی چند هفته گذشته در لیگ ۲ نتایج خوبی‌گرفته است. همچنین  چند فیلم از بازی این تیم را پیدا و آنالیز کردیم، تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند. هرچند در لیگ ۲ بازی می‌کنند، اما در چند هفته گذشته نتایج‌شان طوری بوده که امیدوار کننده بوده و روبه جلو می‌آیند.

او درباره استفاده از بازیکنان آکادمی گفت: دوست داریم که به بازیکنان دیگر هم فرصت دهیم، اما نمی‌توانیم ریسک کنیم. ابتدای کار است و باید سعی کنیم با نفرات اصلی‌تر بازی کنیم. اگر شرایط  در ادامه‌  به گونه‌ای بود که بتوانیم به بازیکنان جوان‌تر بازی دهیم، این کار را می‌کنیم، اما اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم با نفرات اصلی تا پایان ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار