۲ بیمار مبتلا به کرونا در مهاباد فوت کردند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در مهاباد بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمدامین ولیزاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: با اضافه شدن ۴ نفر مبتلا به کرونا تعداد کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

ولیزاده گفت: طی سال جاری تنها روز‌های معدودی، تعداد مبتلایان روزانه کرونا در آذربایجان غربی دورقمی شده بود و رسیدن به مبتلایان زیر ۱۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته نشان دهنده بهبود نسبی وضعیت در استان طی روز‌ها و هفته‌های اخیر است.

وی گفت: البته ۷۲ درصد از این مبتلایان شامل ۵۹ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند که سهم ارومیه، مرکز استان از این تعداد ۳۱ نفر معادل ۵۳ درصد است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۲۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کووید ۱۹ مبتلا شده اند. ۵.۲ درصد مبتلایان و ۵.۵ درصد فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور مربوط به آذربایجان غربی است. این استان، سهمی ۴.۱ درصدی از جمعیت کشور دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.