رقابت ال جی و اپل بر سر تولید گوشی‌های تاشو و نمایشگرهای اقتصادی

با توجه به گزارشات دو شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی یعنی اپل و ال جی روی ساخت گوشی های تاشو و نمایشگرهای اقتصادی رقابت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gadgetsnow، اپل ظاهراً در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دو نمایشگر خارجی جدید با قیمت پایین‌تر و اقتصادی‌تر برای مشتریان خود است. همچنین ال‌جی نیز در حال رقابت با اپل در این بخش است و در تلاش است تا  دو نمایشگر جدید تولید کند که مشخصاتی مشابه iMac ۲۴ اینچی فعلی و iMac ۲۷ اینچی در آینده دارند.

نمایشگرهای اپل

در حال حاضر iMac ۲۴ اینچی ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد، و نمایشگر ۲۴ اینچی که در آینده عرضه خواهد شد و عملاً کمتر از ۱۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. نمایشگر ۲۷ اینچی احتمالا مبتنی بر مدل سیلیکونی اپل از iMac ۲۷ اینچی خواهد بود. پیش بینی می‌شود این نمایشگر دارای نور پس زمینه mini-LED باشد. طبق گزارشات، ال‌جی همچنین می‌خواهد در تولید یک نمایشگر ۳۲ اینچی که مستعد تبدیل شدن به یک مدل کاملاً جدید است، شرکت کند. پیش‌بینی می‌شود این نمایشگر با یک تراشه سیلیکونی نامشخص که احتمالا مربوط به شرکت اپل است عرضه شود.

آیفون تاشو

اپل و ال‌جی علاوه بر این در حال ساخت یک پنل OLED تاشو هستند که احتمالاً این پنل ۷.۵ اینچ اندازه دارد. راس یونگر، تحلیلگر حوزه فناوری مدعی شده است که اپل می‌تواند اولین آیفون تاشو خود را در سال ۲۰۲۴ در مقایسه با سال ۲۰۲۳ عرضه کند. پیش از این، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، اشاره کرد که اپل از سال ۲۰۱۶ در حال تحقیق در مورد واحد‌های تاشو بوده، با این حال شایعات پیرامون آیفون تاشو در ماه‌های اخیر به طرز محسوسی افزایش یافته است. آیفون تاشوی که قرار است در سال‌های آینده عرضه شود طراحی اولیه‌اش شبیه به گلکسی Z Flip است و در بخش قیمت به نظر می‌رسد در نسبت با رقبایش قیمت بسیار مناسبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار