فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر مطرح کرد؛

زیرساخت‌های شهری عاملی مهم در حاکم شدن امنیت و آرامش در جامعه

سرهنگ حسنی گفت: برقراری شهری امن و ایمن، از اهداف مشترک مسئولان و نیازمند زیرساخت‌های شهری مناسب است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ کرم حسنی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در دیدار با سرپرست شهرداری دره شهر ، گفت: امنیت پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای است و همکاری و همراهی مسئولان در راستای رسیدن به این مهم لازم و ضروری است.

او با اشاره به هدف و تلاش‌های مستمر پلیس در راستای کاهش جرائم و آسیب‌های موجود در سطح شهرستان، افزود: برقراری شهری امن و ایمن از اهداف مشترک مسئولان و نیازمند زیرساخت‌های شهری مناسب است.

او در ادامه با تاکید بر تامین، حفظ و گسترش امنیتی پایدار در جامعه گفت: همگانی و نهادینه کردن فرهنگ امنیت در بین شهروندان راهکاری مناسب برای نیل به اهداف مشترکمان است.

سرپرست شهرداری دره شهر در ادامه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی ماموران پلیس در برقراری نظم و امنیت شهر بر تعامل دو جانبه این دو سازمان خدمات رسان تاکید کرد.

 شاهپور صیدی با اشاره به ارتباط نزدیک نعمت امنیت و سلامت افراد در جامعه، گفت: انسان این دو نعمت را تا زمانی که از دست ندهند از درک لذت واقعی آن غافل است و ما نیز به عنوان متولیان امور شهری در راستای تأمین امنیت و سلامت باید توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم.

صیدی تحقق دستاورد‌های شهری را در سایه امنیت خلاصه کرد و گفت: تمام سازه‌ها و برنامه‌های شهرداری در زیر چتر امنیت راه اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.