مدیرعامل انجمن مراکز مشاوره و مراقبت‌های پرستاری:

بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی در منزل درمان شدند

امن زاده گفت: در زمان شیوع کرونا بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی در منزل توسط مراکز مشاوره و مراقبت های پرستاری تحت درمان قرار می گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمیرا امن‌زاده مدیرعامل انجمن مراکز مشاوره و مراقبت‌های پرستاری در مراسم گرامیداشت هفته پرستار با حضور مدیران مراکز پرستاری پرستاران، کادر درمان و خانواده شهدای مدافع سلامت برگزار شد، با اشاره به ارزش‌گذاری خدمات پرستاری در منزل، گفت: این انجمن در نظر دارد تا خدمات پرستاری در منزل را به بهترین نحو ارائه کند، به شکلی که این موضوع در زمان شیوع کرونا از اهمیت بالایی برخوردار بود، بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی در منزل توسط این مرکز پرستاری تحت درمان قرار  می گرفتند.

او افزود: اکنون جامعه به سمت سالمندانی در حال حرکت است و این انجمن در نظر دارد اقدامات ارزشمندی برای آینده کشور با برنامه‌ریزی دقیق و درست انجام دهد تا چندین هزار سالمند را تحت پوشش قرار دهد.

او با بیان اینکه مراکز مشاوره و مراقبت‌های پرستاری در منزل در ۲ سال گذشته یکصد هزار مورد درمان در منزل داشته است، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ مرکز فعال در تهران مشغول به فعالیت هستند.

امن زاده با بیان اینکه رضایت سنجی و استانداردسازی (بالا بردن کیفیت مراقبت‌های پرستاری در منزل) در اولویت برنامه انجمن قرار دارد، بیان کرد: ایجاد سامانه نیرو‌های انسانی تربیت شده و آموزش دیده برای ارائه خدمات در منزل در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: از تمام افرادی که علاقه مند در زمینه پرستاری و مراقبت‌های در منزل هستند دعوت به عمل آمده تا در انجمن عضو شوند.

او ادامه داد: حمایت وزارت بهداشت از انجمن صنفی مراکز مراقبت‌های پرستاری در منزل یک ضرورت است تا بتوانیم در زمینه سلامت بیماران گامی ارزشمند برداریم.

مدیرعامل انجمن صنفی، گفت: از روسای مراکز پرستاری در منزل شهرستان‌ها دعوت به عضویت در انجمن کرد تا با اتحاد مراکز پرستاری در سطح کشور فعالیت گسترده تری را انجام دهند.

او افزود: درباره بیمه نیرو‌های مراکز مشاور و ارائه خدمات پرستاری اقدامات خوبی صورت گرفته به صورتی که با کمترین هزینه بالاترین پوشش بیمه‌ای را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
راست میگه. من و همسرم ۲۰ روز تو منزل بودیم. چند تا سرم و آمپول دگزامتازون زدیم و چند تا قرص و شربت مصرف کردیم. یک میلیون و پانصد هزار تومان شد. آقا جان لااقل راستش رو بگو. مردم با پول خودشون تو منزل درمان شدند. راستی قرار بود هزینه درمان کرونا رایگان باشه. دروغ تا کی؟
آخرین اخبار