اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت دولت جدید

استاندار خراسان جنوبی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت جدید قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: برنامه‌ای برای شروع طرح جدید نداریم، تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها به اتمام نرسد پروژه جدیدی را آغاز نخواهیم کرد.

او گفت: باید تلاش کنیم که این پروژه‌ها را در دوره چهار ساله اول تکمیل و به اتمام برسانیم.

قناعت گفت: از مهمترین شاخص‌های ارزیابی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی میزان جذب اعتبارات است که چقدر می‌توانند اعتبارات و منابع را از سازمان‌ها و وزارت متبوع جذب کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران استان‌های کم برخوردار باید بیش از پیش برای جذب اعتبار و آبادانی استان تلاش کنند.

او گفت: مناطق کم برخوردار باید برای جذب اعتبار واجرای پروژه‌ها شناسایی شوند.

قناعت گفت: یکی از موضوعات کلیدی استان جذب سرمایه گذار است یعنی برای تأمین زیرساخت‌ها به منظور استقرار سرمایه گذاران و رفع مشکلات پیش رو باید طرح‌ها را مدنظر قرار دهیم و در این مورد خاص هیچ چیزی مهمتر از جذب سرمایه گذار و رفع مشکلات پیشروی این قشر نیست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده که این اعتبار برای اجرای ۲۶۵ طرح مصوب شده است.

او گفت: مدیران باید در پنج سرفصل آب، راه، سلامت، آبخیزداری و مدارس به دنبال خلق منابع جدید باشند.

جهانشاهی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اعتبار استان در قانون بودجه امسال ۵۱۷ میلیارد تومان است که در ۵ سرفصل آب، راه، سلامت، آبخیزداری و مدارس در قالب ۱۶۳ پروژه تصویب شده که تمام شهرستان‌ها از آن بهره مند می شوند.

او گفت: از این تعداد دو سرفصل شامل ۵۵ پروژه دارای ردیف اعتبار استانی و سه سرفصل شامل ۱۰۸ پروژه دارای ردیف اعتبار ملی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.