اپل از خصوصیات سری سوم SE پرده برداشت

آیفون SE ۳ اپل با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی رتینا HD LCD به زودی وارد تولید آزمایشی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina؛ شرکت اپل یک گوشی هوشمند ارزان به نام SE دارد که پیش بینی می‌شود نسل سوم این مدل در سال ۲۰۲۲ وارد تولید آزمایشی شود. گفته شده چندین فروشنده در حال آماده سازی برای ارسال قطعات سری سوم آیفون SE هستند. 

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که آیفون SE ۳ اپل با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی رتینا HD LCD عرضه شود. همچنین گوشی جدید آیفون دارای دکمه Home با سنسور اثر انگشت تعبیه‌شده و این احتمال وجود دارد که آیفون SE سری سوم آخرین گوشی هوشمند اپل باشد که مجهز به صفحه نمایش LCD و دکمه هوم است.

خصوصیات سری سوم ایفون SE

انتظار می‌رود آیفون SE سری سوم از پردازنده A۱۵ اپل به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده کند در حالی که نسخه پلاس این مدل دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود. گوشی جدید آیفون همچنین از اتصال ۵G به گوشی پشتیبانی می‌کند. آیفون SE ۳ به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تک دوربین در پشت با ویژگی‌های عکاسی بهبود یافته مجهز است.

یکی از کارشناسان تکنولوژی می‌گوید که آیفون SE سری سوم می‌تواند نزدیک به ۱.۴ میلیارد کاربر تلفن‌های اندرویدی قدیمی و حدود ۳۰۰ میلیون مخاطب آیفون از رده خارج شده را جذب کند. انتظار می‌رود فروش آیفون SE در سال ۲۰۲۲ به ۳۰ میلیون دستگاه و فروش سالانه آن به ۲۵۰ میلیون دستگاه برسد که ۱۰ میلیون بیشتر از امسال است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، آیفون se
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.