تاکید نائب رئیس مجلس بر تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در روستا‌های اردبیل

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بر تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در روستا‌های استان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار چهره به چهره با اهالی روستای تازه کند شریف آباد اردبیل نسبت به حل مشکلات اهالی این روستا قول مساعد داد و گفت: زیرساخت‌های عمرانی روستا‌های استان اردبیل باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

او از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل منبع آب این روستا خبر داد و گفت: این مشکل طی یک هفته برطرف می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از حصارکشی مدرسه قدیمی و قبرستان روستا نیز تا پایان امسال خبر داد و گفت: دو مورد از کوچه روستا نیز تا پایان سال زیرسازی و آسفالت می‌شود.

نیکزاد سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان اردبیل را با توجه به ظرفیت کشاورزی منطقه و مدیریت مصرف آب موظف به اتمام طرح آبیاری نوین در روستا و تسهیل این موضوع خارجی از هرگونه بروکراسی‌های اداری کرد.

او از ایجاد گذرگاه در جاده اصلی برای ورود به روستا خبر داد و بیان کرد: احداث مسکن برای نیازمندان نیز در روستا بعد از اختصاص زمین از منابع طبیعی توسط بنیاد مسکن انجام می‌شو‌د.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عمران، آبادانی و توسعه روستا‌ها را برای جلوگیری و کاهش مهاجرت اولویت اساسی عنوان کرد و افزود: در این زمینه باید مدیران دستگاه‌های مربوطه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نیکزاد روستا‌ها را مهد تولید و رونق اقتصاد عنوان کرد و افزود: حمایت از روستاییان در عرصه‌های مختلف مبنای کار است و بنده با جدیت پیگیر مطالبات روستاییان هستم.

تاکید نائب رئیس مجلس بر تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در روستا‌های اردبیل

در این دیدار اهالی روستا مهمترین مطالبات خود از نائب رئیس مجلس شورای اسلامی را حل مشکل منبع آب، بازسازی مدرسه قدیمی، حصارکشی، ساماندهی قبرستان روستا، تداوم اجرای طرح هادی، تداوم اجرای طرح آبیاری نوین و ایجاد سالن ورزشی عنوان کردند.

روستای تازه کند شریف آباد در ۸ کیلومتری اردبیل قرار گرفته و این روستا ۵ شهید والا مقام و بیش از ۲۰۰ خانوار و حدود هزار نفر جمعیت داشته و درآمد اهالی بیشتر مربوط به بخش کشاورزی و تولید سیب زمینی و گندم است و اراضی زراعی این منطقه آبی و به صورت طرح آبیار نوین اجرا شده و ادامه دار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار