قاسمی:مبلغ قرارداد‌های ما بسیار ناچیز است

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

الناز قاسمی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشستی که به همراه سایر ملی پوشان هندبال با معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد گفت:همیشه مسئولین ما را دعوت می‌کنند و قول‌هایی می‌دهند، اما در انتها، عملی نمی‌شود. امیدوارم با پیگیری‌های مسئولاین، مشکلاتمان حل شود و تا هندبال بانوان رشد زیادی کند.

او در مورد بازی‌های آسیایی هندبال که قرار است سال آینده برگزار شود، تصریح کرد: هندبال بین رشته‌های توپی، اولین رشته‌ای بود که به مسابقات جهانی رفت. وقتی بازیکنان به اینگونه مسابقات می‌روند، سطحشان بهتر می‌شود و توانایی‌های آن بیشتر خواهد شد. امیدوارم برای بازی‌های آسیایی، رشته هندبال انتخاب شود تا بتوانیم افتخار آفرینی کنیم. باید بتوانیم اردو و بازی‌های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم تا پیشرفت کنیم.

قاسمی درباره دریافتی اش از فدراسیون گفت: حامی‌های مالی در رشته هندبال، زیاد حضور ندارند. حامی‌های مالی هم برای هندبال بانوان جذب نمی‌شوند. قرارداد‌های ما، بسیار پایین است و امیدوارم با این جلساتی که با مسئولین ورزش داریم، بتوانیم مشکلات را حل کنیم. ما هم باید مخارج زندگیمان را تامین کنیم، چون تلاش زیادی برای کارمان می‌کنیم. در خواستم این است که ورزشکاران، بیمه داشته باشند تا اگر ورزش را کنار گذاشتیم، بتوانیم زندگی کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار