استاندار خراسان جنوبی:

مجتمع خدمات بین راهی دیگ رستم احداث شود

قناعت گفت: مجتمع خدمات بین راهی در مسیر دیگ رستم جاده کرمان باید هر چه زودتر احداث شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فعالان عرصه حمل و نقل استان گفت: مجتمع خدمات بین راهی در مسیر دیگ رستم جاده کرمان باید در اولین فرصت احداث شود.

او گفت: امکانات رفاهی موجود در مسیر‌های مسجد شکر، دیگ رستم و نهبندان به سیستان و بلوچستان نیز نیاز به تقویت دارند.

قناعت گفت: تقویت بخش خصوصی در اولویت برنامه هاست؛ ما از ظرفیت بالای بخش خصوصی در جهت توسعه استان بهره برداری می‌کنیم؛ بنابراین وظیفه داریم که زیرساخت‌های مورد نیاز را برایشان مهیا کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به تعدد جاده‌های شهری و روستایی متأثر از وسعت خراسان جنوبی، بهینه سازی و نگهداری جاده‌ها اعتبارات زیادی نیاز دارد، لذا باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات ملی برای این موضوع باشیم.

او گفت: تا آنجا که امکان داشته باشد در این زمینه کمک خواهیم کرد، البته برخی از امورات مرتبط با جاده‌ها را با هم افزایی مثبت بین دستگاهی نیز می‌توان مرتفع کرد.


بیشتر بخوانید


قناعت گفت: مجتمع‌های خدمات بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان با توجه به اقلیم منطقه جایگاه ویژه ای دارند و مجتمع‌های خدمات بین راهی بعد از آماده سازی و راه اندازی نباید رها شوند و همیشه باید در حد استاندارد حفظ شده و آماده خدمت رسانی به مردم باشند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری با جان مردم سر و کار دارد، لذا باید با دقت تحت کنترل و نظارت باشد.

او گفت: آمار تصادفات استان روند افزایشی دارد و این آمار افزایشی درخور شأن مردم استان نیست، لذا پایش تصویری و کنترل سرعت جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

قناعت گفت: راه های استان عمر بالایی دارند و در زمینه بازسازی و مرمت این راه‌ها اقداماتی صورت گرفته، اما مناسب و جدی نبوده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار