لیگ برتر بسکتبال؛

شیمیدری‌ها لنج بندری‌ها را تصرف کردند/ مسی‌ها فولاد سپاهان را شکست دادند

تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و صنعت مس رفسنجان در هفته یازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر گروه "ب" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در هفته یازدهم از دور برگشت گروه "ب" تیم‌های شیمیدر قم و صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار، تیم شیمیدر قم به مصاف صنایع هرمزگان رفت و با درخشش نوید رضایی فر موفق شد با نتیجه ۹۰ بر ۶۹ نماینده هرمزگان را شکست دهد و صدرنشین گروه "ب" لیگ برتر بسکتبال باقی بماند. شیمیدر با پیروزی در این دیدار با ۱۰ پیروزی، یک شکست و با ۲۱ امتیاز در صدر گروه "ب" قرار گرفت. در مقابل هم صنایع هرمزگان با شکست در این دیدار با ۱۰ شکست، یک پیروزی و با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول گروه " ب " ایستاده است.

در این دیدار نوید رضایی فر از شیمیدر قم با کسب ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم محمد یزدان پناه از صنایع هرمزگان با کسب ۲۰ امتیاز، یک ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم صنعت مس رفسنجان مقابل فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ شاگردان خسروی را از پیش رو برداشت. تا هشتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را جشن بگیرد. فولاد مبارکه سپاهان هم هشتمین شکست خود را در این دوره از رقابت‌های لیگ تجربه کرد. صنعت مس رفسنجان با پیروزی در این دیدار در حال حاضر با ۸ پیروزی، ۳ شکست و با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول گروه "ب" قرار گرفته و فولاد مبارکه سپاهان هم با شکست در این دیدار با ۸ شکست، ۳ پیروزی و با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول گروه " ب" ایستاده است.

در این دیدار آلانی مور از مس رفسنجان با کسب ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل عماد سلمانی از فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۲۲ امتیاز، یک ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار