دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت شهروندی در شهرستان زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در شهرستان زابل خبرداد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در بلوار شهید نوری شهرستان زابل که موجب مجروحیت یک شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان در شهرستان زابل قرار گرفت.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس امنیت در محل حاضر که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی به علت اختلافات قبلی با سلاح شکاری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس شهرستان زابل ضارب این حادثه شناسایی و با هماهنگی قضایی و حضور فرمانده انتظامی شهرستان دراقدامی ضربتی در مخفیگاهش واقع در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان نیمروز دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار طاهری در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اراذل و اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد که امنیت و آسایش مردم و شهروندان رابر هم می‌زنند رفتار قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار