اهدای ۲۰۵۰ بخاری در شب یلدا به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در آستانه شب یلدا و شروع زمستان، ۲ هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به توزیع وسایل گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند، گفت: همزمان با شروع فصل زمستان، ۲ هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان توزیع می‌شود.

وی با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان، خیران و مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، گفت: این نهاد سال گذشته حدود ۶۰۰ دستگاه بخاری به نیازمندان مناطق محروم و سردسیر استان اهدا کرد و امسال نیز خوشبختانه با هم افزایی ۵۰ درصدی خیران، دو هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به ارزشی بالغ بر چهار میلیارد تومان تهیه و در سه مدل بزرگ، متوسط و کوچک بر اساس نیاز مددجویان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اعلام اینکه مشارکت مردم خیر در حمایت از نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش موثر است، گفت: علاوه بر کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ برای پرداخت نقدی نذورات، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان هستند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار