آمازون بالاخره روی اندروید ۱۲ کار می‌ کند

به تازگی شرکت آمازون مشکلات اپ استور خود را در اندروید ۱۲برطرف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان androidauthority؛  به تازگی شرکت  آمازون مشکلات Appstore خود را در دستگاه‌های اندروید ۱۲ برای کاربران برطرف کرده است. پیش از این افراد نمی‌توانستند برنامه‌های پولی این شرکت را راه اندازی و استفاده کنند.

به گفته سخنگوی شرکت آمازون، توسعه دهندگان این شرکت درصدد رفع این مشکل برآمدند و با به روز رسانی فروشگاه اینترنتی اپ استور آن را ارتقا و در دسترس کاربران اندروید ۱۲ قرار دادند. سخنگوی این شرکت افزود: "آمازون در حال تماس با کاربران آسیب دیده اندروید بوده تا به آن‌ها درباره  دستورالعمل‌های به‌ روز رسانی برنامه Appstore در دستگاه‌های خود آموزش دهد. ما حدس می‌زنیم که این فقط یک مورد از دانلود آخرین نسخه برنامه از طریق صفحه خود آمازون است".

شرکت آمازون

سخنگوی آمازون در پایان گفت:" ما امیدواریم به روز رسانی اپ استور پایان یک مشکل طولانی مدت باشد که کاربران اندروید ۱۲ با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. موضوعات مربوط به اکتبر نشان داد که کاربران اندروید ۱۲ قادر به راه اندازی برنامه‌های دانلود شده از طریق اپ استور نیستند. به نظر می‌رسید که این مشکل به DRM فروشگاه مربوط می‌شود که بر برنامه‌های پولی و رایگان تأثیر می‌گذارد. در اینجا امیدواریم این مشکل در زمان انتشار اندروید ۱۳ ظاهر نشود".


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.