مرجع صدور ایمیل های جعلی چه کسی است؟

ابعاد جدیدی از پرونده شکایت استقلال و گل گهر

ادعای جدید وکیل باشگاه گل گهر سیرجان در پرونده شکایت ۳ باشگاه از سیرجانی‌ها پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شکایت باشگاه‌های استقلال، سپاهان و پیکان پس از بررسی در کمیته انضباطی درمورد استفاده غیرمجاز باشگاه گل گهرسیرجان از بازیکن خارجی با رای کمیته انضباطی به کسر امتیاز از تیم سیرجانی منجر شد و ۳ بازی این تیم برابر شاکیان ۳ بر صفر شد.

حسین پور وکیل باشگاه گل گهر سیرجان پس از اعلام رای مدعی شد: این پرونده باید مجدد در کمیته استیناف بررسی شود چرا که اصلا از کجا مشخص می‌شود که این صحنه سازی علیه باشگاه گل گهر سیرجان نبوده است؟
ما به رای ۵۱ صفحه‌ای کمیته انضباطی دسترسی نداشتیم اگرآن را میخواندیم شاید اطلاعات ما از مسئله بیش‌تر می‌شد و به حل معما کمک می‌کرد.
وکیل گل گهر گفت: برایندی که از رای کمیته انضباطی داریم این است که در این ۵۱ صفحه نیامده که تمام هفت ایمیل جعلی است و در قسمتی از آن گفته می‌شود که ایمیل‌ها مربوط به فدراسیون گابن نبوده و مربوط به دبیر کل فدراسیون گابن است.

او افزود: بخش پنهان این ماجرا اینجاست که اگر ایمیل‌ها جعلی است و پلیس فتا این موضوع را تایید کرده است چرا فرد مورد نظر شناسایی نمی‌شود؟ از کجا معلوم افرادی هدفمند این اقدام را انجام نداده اند؟ و اصولا عجله در صدور رای برای چه بود؟
ما از فدراسیون تقاضا کردیم که به باشگاه وقت بدهند تا باشگاه کسی را به گابن بفرستد یا ما شخصی از فدراسیون را با هزینه باشگاه به گابن بفرستیم تا واقعیت مشخص شود.
ما مدارکی داریم که نشان می‌دهد خط از جای دیگری می‌رود و آن را به کمیته انضباطی نیز ارائه داده ایم تا برسی‌های لازم انجام شود.
شاید باشگاه‌هایی که از سه هیچ شدن بازی‌ها نفع می‌بردند این کار را انجام داده اند.

حسین پور وکیل باشگاه گل گهر سیرجان در رابطه با مجوز استفاده از بازیکن گابنی گفت: ما نامه‌ای به فدراسیون زدیم و از آن‌ها خواستیم که به ما بگویند آیا امکان جذب این بازیکن برای ما وجود دارد یا خیر و این کار به این دلیل انجام شد که ما می‌دانستیم تایید این موارد به عهده دپارتمان روابط بین الملل است.
حالا هیچکس نمیتواند این موارد را کنار بگذارد در رای هم متن ماده را ناقص آورده اند و آن بخشی که تایید مدارک به عهده دپارتمان بین الملل هست را کنار گذاشته اند در صورتی که کاملا واضح است که این وظیفه برعهده دپارتمان بوده و آن‌ها هم این کار را انجام داده اند.
نامه نگاری فدراسیون اگر اشتباه هم بوده باشگاه گل گهر مقصر نیست

حسین پور ادامه داد: رئیس دپارتمان این استعلام را گرفته و به ایمیلی که مدنظرشان بوده ایمیل زده و جواب هم گرفته حالا می‌گویند آن ایمیلی که فدراسیون زده درست نبوده است پس جواب آن هم درست نبوده است با این شرایط آیا گل گهر مقصر است؟
وکیل باشگاه گل گهر در مورد اجحاف این رای به دیگر تیم‌های لیگ برتری گفت: اصل یکپارچگی مسابقات نکته مهمی هست و نمی‌شود آن را نادیده گرفت آلومینیوم اراک و سایر تیم‌ها چه گناهی دارند که درگیراین ماجرا شوند و یکپارچگی جدول از بین برود؟
حسین پور وکیل گل گهر اظهار کرد: همان زمان که وکیل باشگاه پرسپولیس بودم پس از خواندن دستورالعمل جذب بازیکن خارجی ایرادات را به فدراسیون تحویل دادم.
یکی از آن ایراد‌ها عدم وجود ضمانت اجرا برای عدم رعایت این شروط بود
هیچ ضمانت اجرایی پیش بینی نشده بود چطور حالا برخی می‌گویند که بازیکن غیرمجاز است؟
ما در مقررات سابق داشتیم که اگر یک دستورالعمل ضمانت اجرا نداشت از دستور العمل جایگزین که ضمانت اجرا دارد استفاده کنیم
این قانون در بند ۸ ماده ۳۲ مقررات نقل و انتقالات آمده است و من دوستان را دعوت به مطالعه آن می‌کنم که صراحتا در آن گفته شده اگر بازیکن خارجی را جذب کنی و شرایط آن مثل ۴ بازی ملی و اخذ ضمانت نامه بانکی رعایت نشده باشد آن بازیکن غیرمجاز نیست، ولی از تاریخ اثبات حق حضور در مسابقه را ندارد حالا بازیکن ما نیز همین شرایط را دارد.
انتهای پیام.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار