آموزش یک‌هزار و ۱۶ نومعلم در طرح توانمندسازی نومعلمان

طرح توانمندسازی نومعلمان دوره ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از آغاز طرح توانمندسازی نومعلمان دوره ابتدایی استان خبر داد و گفت: در این طرح یک‌هزار و ۱۶ نومعلم دوره ابتدایی آموزش را فرامی‌گیرند.

او افزود: این دوره آموزشی در راستای نیاز و ضرورت آموزش و توانمندسازی نومعلمان و ارتقا توانمندسازی آن‌ها در سه سطح شهرستانی، قطبی و مدرسه‌ای برنامه‌ریزی شد.

محمدی اضافه کرد: با توجه به ضرورت آموزش‌وپرورش در راستای تقویت مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و ایجاد تغییر در دانش، بینش، نگرش و رفتار معلمان این دوره در حال برگزاری است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه شهرستان اردل به عنوان قطب و مرکز توانمندسازی نومعلمان دوره‌ی ابتدایی است، ادامه داد: مرحله قطبی این دوره آموزشی برای نومعلمان جذب شده در سال جدید شامل نیرو‌های فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان، نیرو‌های تبدیل وضعیت شده پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، نیرو‌های استخدام ماده ۲۸ و نیرو‌های سرباز معلم برگزار شد.

محمدی اظهار داشت: دوره‌های آموزشی توانمندسازی نومعلمان برای یک‌هزار و ۱۶ نومعلم دوره ابتدایی در ادارات آموزش و پرورش ۱۷گانه استان در قالب دوره‌های توانمندسازی ۱۰۰ ساعته در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.