لبخند جایزه لبخند دریا به کاریکاتوریست شیرازی

دیپلم افتخار و جایزه اول ششمین جشنواره بین المللی کارتون لبخند دریا روسیه ۲۰۲۱ به احمدرضا سهرابی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دیپلم افتخار و جایزه اول ششمین جشنواره بین‌المللی کارتون «لبخند دریا» روسیه ۲۰۲۱ به احمدرضا سهرابی، کاریکاتور شیرازی رسید.

احمدرضا سهرابی، در این دوره از جشنواره روسیه که با موضوع رقابت، مناقشه و مجادله برگزار شد، به طور همزمان با این با جشنواره، دیپلم افتخار هفدهمین جشنواره بین المللی طنز، کارتون و کاریکاتور LIMEIRA برزیل را کسب کرد.

جشنواره برزیل نیز با موضوعات آب، بایدن، زندگی دیجیتال و تغییرات اقلیمی برگزار شد.

سهرابی که سابقه ۲۵ سال همکاری با روزنامه‌های همشهری، اعتماد، جام‌جم، فرهیختگان، ایران، کیهان، آئینه جنوب (بوشهر)، نیم نگاه (شیراز)، نوید (اراک) و عصرمردم (شیراز) و... را دارد تاکنون حدود ۵۰ جایزه از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کارتون و مطبوعات کسب کرده است.

او در کنار جوایزی، چون جایزه کارتون برتر «سواد رسان‌های» جشنواره بین‌المللی اندونزی در سال ۲۰۱۸، لوح تقدیر دو دوره جشنواره LM چین در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴، جایزه دهمین مسابقه بین‌المللی کارتون و تصویرگری محیط زیست چین در سال ۲۰۱۵، جایزه اول جشن روزنامه‌نگاران جوان ایران در سال ۱۳۷۵، جایزه دو دوره جشنواره سراسری رسانه و مطبوعات ایران، جایزه اول جشنواره مطبوعات خلیج فارس در سال ۱۳۹۰، جایزه چهار دوره جشنواره سراسری ترافیک و رسانه شهرداری تهران، ده‌ها لوح و دیپلم افتخار از کشور‌های آلمان، مکزیک، ترکیه، کرواسی، ژاپن، کلمبیا و...، کارتونهایش در برخی نشریات جهان و بسیاری از کاتالوگ جشنواره‌های بین‌المللی منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار