بعد از گذشت دو روز؛

عملیات رفع آبگرفتگی در خرمشهر ادامه دارد

معاون بهره‌برداری شبکه فاضلاب خرمشهر از تلاش پنج گروه آبفای این شهرستان برای رفع آبگرفتگی های پس از باران خرمشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علی پور افضلی، معاون بهره‌برداری شبکه فاضلاب خرمشهر گفت: عملیات تخلیه و دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی ۱۵ میلی متری و خاموش شدن برق برخی پمپاژ‌ها از دوشنبه شب در مناطق بحرانی خرمشهر در حال انجام است.

هم اکنون ۳۳ ایستگاه پمپاژ دفع فاضلاب در سطح شهر خرمشهر فعال و پنج گروه از ماموران امور آبفای این شهرستان ایستگاه‌های پمپاژ را رصد و پایش می‌کنند.

 او بیشترین آبگرفتگی را مناطق طالقانی، آرش، ۴۰متری، مولوی، معین، و کوت شیخ خرمشهر بیان کرد.

پورافضلی گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی و وارد شدن نخاله‌ها در کانال‌های فاضلاب ناشی از سرقت درب منهول‌ها سرعت فروکش کردن آب در این مناطق به ویژه در کوی طالقانی به کندی پیش می‌رود لذا پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت امروز عملیات دفع آب‌های سطحی ادامه داشته باشد.

معاون بهره‌برداری شبکه فاضلاب خرمشهر با اشاره به اقدامات عملیات لایروبی پیش از شروع بارندگی گفت: به منظور جلوگیری از سوختن الکتروپمپ‌ها در ایستگاه‌های پمپاژ، ۱۵۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب سطح شهر خرمشهر لایروبی شد و حدود ۱۰تابلوی اصلی برق ایستگاه‌های پمپاژ نوسازی و ساماندهی شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.