استاندار سیستان وبلوچستان:

بستر سرمایه‌گذاری در استان آماده هست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مدیران استان عزمشان جزم است تا از سرمایه‌گذاران حمایت کنند، زیرا بستر سرمایه‌گذاری در استان آماده هست و هیچ مانعی در سر راه سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست جذب سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان گفت: امروز سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی در صدر کار‌های استان قرار دارد و در کنار طرح‌های بزرگ و عظیم، سرمایه‌گذاری صنایع خرد و صنایع دستی و مشاغل کوچک هم را نیز داریم که برای ما اهمیت دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دستگاه‌های مربوطه یک روز را به‌صورت ثابت برای پاسخگویی به ارباب‌رجوع و تسریع در امور سرمایه‌گذاران در محل مرکز جذب سرمایه‌گذاری این استان حضور داشته باشند.

وی  گفت: فعالیت مرکز جذب سرمایه‌گذاری حداکثر تا یک هفته آینده آغاز و درگاه اینترنتی هم برای تسریع در انجام خدمات سرمایه‌گذاری و آشنایی با مجموعه ضوابط و صدور مجوز‌ها هم راه‌اندازی شود.

مدرس خیابانی گفت: دستگاه‌های اجرایی که صاحبان اعطای مجوز سرمایه‌گذاری هستند باید تلاش کنند و تمام موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف شود.

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: واگذاری اختیارات از مدیران دستگاه‌ها در مرکز استان به شهرستان نیز باید انجام شود تا سرمایه‌گذران به راحتی بتوانند فعالیت کنند.

همچنین استاندار از شهرداری زاهدان خواست: پنج بازارچه میوه و تره‌بار در پنج منطقه شهر زاهدان برای دسترسی آسان مردم به میادین میوه و تره‌بار راه‌اندازی کند.

مرتضوی مدیرکل اقتصاد دارایی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به راه‌اندازی ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گفت: این ساختمان دارای ۶ اتاق و ۱۲ نماینده از دستگاه‌های اجرایی شامل ادارات صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب فاضلاب، برق، گاز، منابع طبیعی و محیط زیست حضور دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار