پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس الکترونیکی می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز از تلاش برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس با کارت مخصوص و تلفن همراه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر مهداوی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر گفت: یکی از دغدغه‌های مردم این است که زمان پرداخت کرایه تاکسی با نداشتن پول خرد از جانب راننده برای بازگشت به آن‌ها مواجه می‌شوند که بسیاری از شهروندان نسبت به این موضوع اعلام نارضایتی کردند.

او افزود: با توجه به بازدید‌ها و اظهارات شهروندان نرخ‌هایی که مسافربر‌ها دریافت می‌کنند نیز نظارت واقعی ندارد.

مهداوی اضافه کرد: در چند جلسه مقرر شد که سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی نظارت مستقیم داشته و نرخنامه مشخصی ارائه کند که در جلسات بعد کمیسیون با حضور مسئولین مربوطه مصوب خواهد شد.

عادل شیشه‌گری عضو دیگر شورای شهر اهواز گفت: بهتر است نرخ کرایه تاکسی سالیانه قیمت‌گذاری شود تا اینکه ۲ یا ۳ سال یکبار با نرخ بالایی افزاش پیدا کند؛ در این صورت هم به سود راننده‌ها و شهروندان خواهد بود.

او افزود: قرارداد خوبی با یکی از شرکت‌ها در زمینه الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس بسته شده که کرایه تاکسی و اتوبوسرانی از طریق صدور کارت مخصوص و تلفن همراه با جدیدترین روش‌ها پرداخت شود.

شیشه‌گری ادامه داد: اگر برنامه خوب پیش برود تا پایان سال و قبل از عید نوروز پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس با شیوه جدید و الکترونیکی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.