امام جمعه بافق:

جنس مطالبه‌گری در دولت انقلابی متفاوت است

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: دولت و نگاه آن بسیار تغییر کرده است بنابراین نوع مطالبه گری نیز باید تغییر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق گفت: دولت و نگاه آن بسیار تغییر کرده است بنابراین نوع مطالبه گری ما نیز باید تغییر کند.

او خطاب به مردم بافق ادامه داد: اطمینان داشته باشید که مدیران شهرستان، در مسیر پیگیری احقاق حقوق مردم هیچ گونه اختلاف نظری ندارند و این، خط قرمز آن‌ها است.

سعادت‌فر گفت: مردم این شهرستان، از مدیران شرکت سنگ آهن و صندوق فولاد مطالبات به حقی دارند و این مطالبات باید در مجرای قانونی و با آرامش صورت بپذیرد.

او ادامه داد: علاوه‌بر اجرای صورت‌جلسات تنظیم شده، مردم برای پرداخت‌ها، تبدیل وضعیت نیرو‌ها و جذب نیرو خواستار عدالت و اجرای ضوابط هستند.

امام جمعه بافق گفت: هر قراردادی باید پیوست عدالت داشته باشد و قرارداد‌های گذشته مورد بازبینی قرار گرفته شود تا اگر رگه‌هایی از فساد در آن قرار دارد، شاهرگ آن‌ها قطع شود.

سعادت‌فر ادامه داد: مطالبه مردم در حوزه معدن، ایجاد منطقه ویژه فناوری‌های معدنکاری، تکمیل چرخه فولاد در منطقه با توجه ویژه به مسائل زیست محیطی و آب، تأمین آب صنعت و معدن از خارج شهرستان است.

او گفت: باید شفافیت در ۲ درصد عوارض، به‌روزرسانی پرداخت‌ها و توجه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی این شهرستان صورت بگیرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار