منصوریان: داور چهارم می‌خواست به هر نحوی در جریان بازی باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش با فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر اظهارداشت: تجربه دربی خوزستان را نداشتم و این افتخار را دارم که امسال در دربی خوزستان که معدن فوتبال است حضور داشته باشم. هر ۲ تیم با کیفیت بازی کردند. تفکرات گروه ما به گروه نکونام نزدیک است و هر ۲ تیم فوتبال فیزیکی بازی کردند. می‌دانستیم یک اشتباه ممکن است آخرین اشتباه باشد. فولاد مانند ما بیرون محوطه موقعیت گلزنی داشت. به بازیکنان گفته بودم نتیجه این بازی یک بر صفر می‌شود یا صفر - صفر که امیدوار بودیم نتیجه به نفع ما باشد. به جواد نکونام و تیمش تبریک می‌گویم. از وقتی او به فولاد برگشته تیم خوبی تشکیل داده است. فولاد تیمی است که آن را باید خیلی آنالیز کرد. ما روی ضربه کاشته و کرنر تلاش کردیم با آنالیزی که از هفته قبل داشتیم چند بازیکن این تیم را از بازی خارج کنیم. از بازیکنانم راضی هستم.

منصوریان با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: ۱۱ هفته است که پول نگرفتیم و نمی‌شود یک مرد ۵، ۶ ماه پول به خانه نبرد. بازیکنان ما جوان هستند و قرارداد آن‌ها از ۷۰ میلیون شروع می‌شود تا ۲.۵ میلیارد تومان. ریکانی هم محبت کرد و با وجود پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی از استقلال در صنعت نفت ماند. خبر داشتم تیم‌های بزرگ او را می‌خواهند. تیم ما از آن سوی دیوار غیرت افتاده است و شما آثاری از تبعات مالی در تیم ما نمی‌بینید اما آسیب درونی داریم.
او در ادامه گفت: عادت کردیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنیم. ما ۴۰۰ میلیارد نمی‌خواهیم، ۴۰ میلیارد کافیست و همین الان ۲۰ میلیارد نیاز داریم همین پول را هم نداریم.
منصوریان در خصوص داور چهارم، تصریح کرد: از فدراسیون می‌خواهم شرح وظایف داور چهارم را برای ما تعریف کند. داور چهارم به جای اینکه بازی را نگاه کند به من و جواد نگاه می‌کند. من به یکی از بازیکنان که اشتباه کرده بود حرفی زدم، داور چهارم به داور وسط بی سیم زده که منصوریان فلان حرف را زد. به شما چه ارتباطی دارد؟ داوران چهارم می‌خواهند دیده شوند و وقتی به خانه می‌روند بگویند ما بودیم آیا ما را دیدید؟
منصوریان افزود: داوران چهارم ما توجیه نیستند و می‌خواهند به هر نحوی شده در جریان بازی باشند. متوجه شدم پارسال هم این داور ما را اذیت کرد. اگر داور به اشتباه یک پنالتی برای ما نگرفته باشد، ۳ امتیاز را از ما گرفته است. برای برادران حیدری احترام ویژه‌ای قائلم، اما اگر ۳ امتیاز را از ما گرفته باشند، این ۳ امتیاز در این اوضاع بی پولی خیلی به ما فشار می‌آورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
پس چی فقط مربی باید در جریان گوپونی بازی شما باشه داور هم دوس داره
آخرین اخبار