نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس عنوان کرد؛

تولیدکنندگان قادر به حذف موانع و تحریم‌های داخلی نیستند

حجت الاسلام سبزی گفت: تولیدکنندگان تحریم‌های خارجی را دور می‌زنند، اما قادر به حذف موانع و تحریم‌های داخلی نیستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از سه واحد صنعتی و تولیدی در شهر صنعتی کاوه رفع موانع تولید را ضروری دانست و گفت: بهبود رفاه عمومی در گرو افزایش تولید و رشد درآمد‌های ملی است.

حجت الاسلام سبزی افزود: معتقدیم که همه این موانع به علت تحریم نبوده و به اذعان تولیدکنندگان، آن‌ها تحریم‌های خارجی را دور می‌زنند، ولی قادر به حذف موانع و تحریم‌های داخلی نیستند.

او اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی با درک واقعیت‌ها و مشکلات موجود؛ طرح تسهیل در صدور مجوز کسب و کار را تصویب کرد که قدم بزرگی برای کمک به سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کارآفرینان در بسیاری از مواقع به علت پیچ و خم‌های موجود در سیستم اداری و دست انداز‌هایی که بر سر راه تولید وجود آورده اند، انگیزه‌ی فعالیت خود را از دست داده اند.

او ادامه داد: نقض قوانین در حوز‌های مختلف تولید و صنعت خصوصا وارادت، صادرات، تامین مواد اولیه و ارائه تسهیلات و نقدینگی از سوی بانک‌ها که همکاری مناسبی ندارند از جمله موانع است.

حجت الاسلام سبزی گفت:، اما مجلس اراده‌ی قوی بر رفع این موانع دارد و از دولت انقلابی نیز از طریق وزیرای اقتصاد، صمت و شورای اقتصاد با حذف قوانین دست و پاگیر، صدور مجوزات و تولید را در کشور تسهیل نمایند.

او تصریح کرد: شهر صنعتی کاوه نقش مهمی در تولید ملی ایفا می‌کند و از سویی هم بیش از ۴۰ درصد از درامد‌های استان مرکزی از شهر‌های صنعتی مستقر در شهرستان‌های ساوه و زرندیه تامین می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.