وضعیت برق استان اردبیل پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر وضعیت برق استان پایدار بوده و تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در پی بارش رحمت الهی و استقرار هوای سرد در سطح استان گفت: در صورت افزایش مصرف برق از سقف مجاز اعلامی، نیازمند مدیریت مصرف و مدیریت اضطراری بار خواهیم بود.

او افزود: در حال حاضر ۲۴ اکیپ تحت عنوان اتفاقات و عملیات به صورت شبانه روزی در سطح استان آماده ارائه خدمات می‌باشند و ۱۳ اکیپ دیگر به صورت آماده باش هستند که در صورت بروز بحران قابلیت افزایش تعداد اکیپ‌ها تا ۵۰ اکیپ را داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ادامه داد: کشیک‌های استانی و شهرستانی برقرار بوده و آماده پاسخگویی و مدیریت هر گونه حوادث غیر مترقبه و اتفاقات می‌باشند که در صورت قطع برق روستا‌ها و اعزام اکیپ برق جهت رفع اتصالی، نیازمند بازگشایی راه‌های مواصلاتی هستیم.

قدیمی از همکاری شهرداران شهرستان‌های استان در شاخه زنی درختان قدردانی کرد و گفت: شاخه زنی مسیر‌های اصلی تمام شده و فقط در شهرک سبلان به دلیل تراکم درخت‌ها بعضی از مسیر‌ها نیازمند شاخه زنی هستند.

او با اعلام اینکه آماده بکاری ژنراتور‌های ۶۶ نقطه حساس و مهم استان بررسی شده است، از کلیه مشترکان صنعتی، کشاورزی (گلخانه ها، مرغداری‌ها و ...) و کلیه ادارات استان درخواست کرد آماده بکاری مولد‌های اضطراری خود را در اسرع وقت جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی بررسی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه تنظیم دمای منزل روی ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتی گراد، خاموش کردن کامل کامپیوتر و تلویزیون در زمان عدم استفاده، بستن درب اتاق‌های غیر لازم، استفاده از لباس گرم مناسب زمستان در منزل، کاهش زمان استحمام و هدر رفتن آب گرم و... را ساده‌ترین روش‌های کاهش مصرف برق در زمستان برشمرد.

قدیمی از هم استانی‌های عزیز درخواست کرد با رعایت راهکار‌های ساده مدیریت مصرف، در تداوم جریان انرژی در کل کشور سهیم باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.