توزیع ۶۳ هزار بسته معیشتی در استان اصفهان

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان از توزیع ۶۳ هزار بسته معیشتی در استان همزمان با دهه فاطمیه، دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دهه بصیرت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا جانثاری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان امروزدر جلسه ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: ۶۳ هزار بسته معیشتی که با همکاری نهاد‌هایی همچون آستان قدس رضوی و سپاه صاحب الزمان (عج) تهیه شده است با کمک گروه‌های جهادی در مناطق محروم و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ۶ برنامه اصلی و کلان دیگر به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی از هفتم دی آغاز خواهد شد و تا شانزدهم ادامه خواهد یافت، همچنین تشییع پیکر مطهر شهدا و برگزاری مراسم ۹ دی دیگر برنامه‌های این ایام را تشکیل خواهد داد که با محوریت قرارگاه مربوطه و در شهرستان‌ها با مدیریت فرمانداران انجام خواهد شد.
الزام بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی
جانثاری با تاکید بر اینکه مراسم پیش رو باید به شکل غیر دولتی و با محوریت شهروندان و هیات‌های مذهبی برگزار شود گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به سویه جدید ویروس کرونا (اُمیکرون) الزامی است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت تلاش همه نهاد‌ها برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های نامبرده گفت: استفاده از تبلیغات محیطی، به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی، بازاریان و اصناف در این زمینه ضروری است.

جانثاری با بیان اینکه برنامه‌های این مدت به‌ویژه تشییع پیکر شهدا باید بصورت خانوادگی باشد گفت: این امر سبب تاثیرگذاری هرچه بیشتر بخصوص برای نسل جوان خواهد شد.
تاکید استاندار اصفهان بر برگزاری مراسم بیادماندنی
استاندار اصفهان نیز در این نشست گفت: برنامه‌های این مدت باید بیاد ماندنی باشد و در اذهان بماند لذا استفاده از توان مردمی باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

سید رضا مرتضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی و تمام نهاد‌ها نیز باید با تمام قوا پای کار بیایند تا شاهد برپایی مراسم پرشور و مطلوب باشیم.

همچنین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این نشست گفت: یک هزار و ۱۰۰ قرارگاه در استان اصفهان با محوریت مساجد برای برگزاری مراسم مورد اشاره تشکیل شده است.

سردار پاسدار مجتبی فدا گفت: این قرارگاه‌ها بیش از گذشته از ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف بهره می‌گیرد و در موضوع کرونا و توزیع اقلام نیز عملکرد این مجموعه‌ها الگویی برای سایر استان‌ها شد.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپاد‌های آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا انجام شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار