معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

جوانان باید با مکتب شهید سلیمانی آشنا شوند

رفیعی بر ضرورت ترویج مکتب سردار سلیمانی و پرداختن به سیره عملی، بصیرت و دشمن شناسی او تأکید کرد و گفت:نسل جوان باید با مکتب شهید سلیمانی به خوبی آشنا شوند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رفیعی  معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت باید با بهره‌گیری از حداکثر توان و ظرفیت اجرا شود.

او بر ضرورت ترویج مکتب سردار سلیمانی و پرداختن به علایق عاطفی، سیره عملی، بصیرت و دشمن شناسی او تأکید کرد و افزود: جوانان باید با مکتب شهید سلیمانی به خوبی آشنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: پرداختن به شخصیت فراجناحی و روحیه استکبار ستیزی و مقاومت سردار سلیمانی در برنامه‌ها ضروری است.

رفیعی ادامه داد: باید اتحاد ایجاد شده از سوی قاسم سلیمانی در سطح بین الملل و نوعدوستی کاملاً ترویج و تبلیغ شود و در این میان این اتحاد و همبستگی برای حفظ و حیات انقلاب مهم و ضروری است.

او  بر لزوم مردمی کردن برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی تأکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت موسسات، تشکل‌ها و پلتفرم‌ها باید برنامه‌های سردار سلیمانی به خوبی برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.