کاهش ۲۴ درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی در مازندران

فوتی‌های تصادفات رانندگی مازندران در آذر ماه امسال ۲۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تعداد فوتی‌های تصادفات رانندگی استان در آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد کاهش داشته است.

او گفت: در نتیجه افزایش قابل ملاحظه تردد‌های بین استانی در امسال که به دلیل لغو محدودیت‌های کرونایی انجام پذیرفت، متأسفانه تعداد فوتی‌های فروردین ماه امسال نسبت به پارسال با افزایش روبرو بوده است.

فولادی گفت: به منظور استمرار روند کاهشی تصادفات و کشته شدگان سوانح رانندگی، با اجرای اقدامات مناسب ایمنی، تعداد تصادفات در ماه‌های بعد از آن روند نزولی داشته؛ به نحوی که تعداد فوتی‌های رانندگی از ابتدای امسال تا پایان آذر در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴ درصد کاهش داشته است.

او گفت:تعداد تصادفات فوتی در آذر ماه امسال به میزان ۱۶ درصد و تعداد متوفیات سوانح رانندگی در این ماه به میزان ۲۴ درصد کاهش یافت.

فولادی اقداماتی نظیر آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راهها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان کرد که موجب دستیابی به نتیجه یاد شده گردیده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.