۹ متخلف و شکارچی غیرمجاز در اشنویه دستگیر شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: بارش برف در منطقه سبب شده تا پای شکارچیان به این شهرستان باز شود به طوری که طی یک هفته اخیر ۹ متخلف و شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، کریم خضری رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه با بیان اینکه  ۹ متخلف و شکارچی غیرمجاز در  این شهرستان دستگیر شدند اظهار داشت: این تعداد شکارچی در سه عملیات مختلف در حین شکار در زیستگاه‌های  شهرستان اشنویه دستگیر و بە محاکم قضایی تحویل دادە شدند.

وی گفت: ماموران یگان حفاظت اشنویه در نخستین عملیات سه شکارچی متخلف را در ارتفاعات این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند که از این افراد لاشە سە قطعە کبک و یک سر خرگوش  بە همراە ادوات شکار از جملە ۲ قبضە اسلحە و ۲ رشتە فشنگدان ضبط و توقیف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه ادامه داد: در یک عملیات دیگر در حوزه استحفاظی این شهرستان سە نفر شکارچی متخلف دیگر شناسایی و دستگیر شدند که از این افراد نیز ۲ قبضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه ۲ قطعه پرنده فاختە کشف و پرونده آنها جهت رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع شد.

خضری افزود: سە نفر شکارچی متخلف دیگر نیز طی روزهای گذشته در جریان شکار در زیستگاه‌های این شهرستان دستگیر شدند که از آنها نیز یک سر خرگوش  بە همراە ادوات شکار از جملە ۲ قبضە اسلحە و ۲ رشتە فشنگدان ضبط و توقیف شد.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و فعال شدن شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه شکار و زنده‌گیری پرندگان مراتب را با شماره تلفن ۴۴۶۲۶۲۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.