آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، خبر‌های متنوعی در این باره در رسانه‌ها منتشر شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چند روز  مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

اینسینیه و وسوسه پیشنهاد ۷ میلیون یورویی تورنتو

لورنزو اینسینیه، بازیکن ملی پوش ناپولی ممکن است تابستان آینده راهی کانادا شود.

طبق گزارش Calciomercato، تورنتو کاندیدای اصلی برای امضای قرارداد با ستاره ناپولی است.

اینتر و تاتنهام با او در ارتباط بوده‌اند، اما هیچ‌کدام پیشنهاد مشخصی ارائه نکرده‌اند، در حالی که تورنتو حاضر است ۷ میلیون یورو در هر فصل به او بپردازد و این بازیکن مجذوب دورنمای یک تجربه جدید در کانادا شده است.

انتقال قرضی دی یونگ به کادیز

به گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا تا روز سه شنبه منتظر خواهد ماند تا بفهمد آیا لوک دی یونگ با پیوستن قرضی به کادیز موافقت می‌کند یا خیر.

تیم کاتالانی دی یونگ را به صورت قرضی از سویا به خدمت گرفت، اما می‌خواهد او را در ژانویه از فهرست خود خارج کند. از آن جایی که سویا خواهان بازگشت او نیست، توافقی سه جانبه بین آن ها، بارسا و کادیز به صورت قرضی تا پایان فصل وجود دارد.

اما مهاجم هلندی باید پاسخ خود را به این پیشنهاد بدهد و بارسا امیدوار است که وقتی تیم سه شنبه به تمرینات بازمی گردد، دی یونگ به آن‌ها بگوید حاضر است نیوکمپ را ترک کند.

پیشنهاد نیوکاسل به اومتیتی

ال ناسیونال مدعی است که نیوکاسل آماده است برای جذب ساموئل اومتیتی ۲۰ میلیون یورو به بارسلونا پیشنهاد دهد.

نیوکاسل می‌خواهد تیم خود را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه تقویت کنند و این بازیکن فرانسوی را هدفی واقع بینانه برای تقویت خط دفاعی متزلزل خود می‌بیند.

در حالی که ظاهرا ژاوی به صراحت گفته است که این مدافع میانی جایی در برنامه‌های بلندمدت او ندارد، اومتیتی به بارسا گفته است که قصد جدایی ندارد.

از سوی دیگر، نیوکاسل سعی خواهد کرد با استفاده از ثروت جدید خود و وسوسه دستمزد بیشتر اومتیتی را جذب کند.

مارتینز در لیست منچستریونایتد

دیلی استار ادعا می‌کند که امیلیانو مارتینز، دروازه بان استون ویلا در لیست اهداف احتمالی منچستریونایتد قرار دارد.

در این گزارش آمده است که شیاطین سرخ تنها در صورتی برای خرید مارتینز ۵۰ میلیون پوندی اقدام خواهند کرد که داوید دخیا، شماره یک فعلی آن‌ها قبل از پایان قراردادش که در سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود، باشگاه را ترک کند.

در همین حال، دین هندرسون مصمم است که باشگاه را ترک کند تا بتواند قبل از جام جهانی سال آینده در تیم اصلی بازی کند.

همچنین گفته می‌شود که یونایتد به دنبال ایلان مسلیر، مهاجم لیدز است.

رافینیا به سوسیداد می‌پیوندد

رافینیا آلکانتارا، هافبک تهاجمی ۲۸ ساله برزیلی که در سال ۲۰۲۰ به پاری سن ژرمن پیوست، اغلب در این تیم نیمکت‌نشین بوده و برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر راهی تیم دیگری می‌شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، رافینیا آلکانتارا با انتقالی قرضی خشک تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ از پاری سن ژرمن به رئال سوسیداد می‌پیوندد. رئال سوسیداد هیچ بند خریدی برای دائمی کردن قرارداد این هافبک برزیلی ندارد. رافینیا فردا در تست پزشکی رئال سوسیداد شرکت می‌کند و قراردادش تا پایان فصل را با این باشگاه به امضا خواهد رساند. او که سابقه حضور در تیم‌های بارسلونا، سلتاویگو و اینتر را هم دارد، در این فصل مجموعا ۲۲۰ دقیقه برای پی اس جی به میدان رفت.

رافینیا فردا تست پزشکی خود را انجام خواهد داد. رئال سوسیداد فقط او را می‌خواست.

کورینتیانس در تعقیب کاوانی


کورینتیانس تلاش‌های خود را برای خرید ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد افزایش داده است؛ زیرا این بازیکن به در‌های خروجی اولدترافورد نزدیک شده است.

این مهاجم با انتقال به نیوکمپ مرتبط بوده، اما تیم برزیلی همچنان مشتاق انتقال او به آمریکای جنوبی است.

آن‌ها می‌گویند که دستمزد فعلی او در شیاطین سرخ را پرداخت خواهند کرد، زیرا به دنبال این هستند که برای خرید او از رقبای اروپایی پیشی بگیرند.

 بازگشت تری به چلسی

جان تری آماده است تا به عنوان عضوی از تیم توسعه جوانان باشگاه به چلسی بازگردد.

اسطوره سابق آبی‌ها از زمانی که استون ویلا را ترک کرد، بیکار بود و از آن زمان چند پیشنهاد مربیگری در دو دسته لیگ فوتبال انگلیس را رد کرده است.

به این ترتیب، او اکنون به استمفورد بریج بازخواهد گشت تا با کادر توماس توخل در آن جا همکاری کند.

خبر‌های کوتاه

  • به گزارش گل، رم در آستانه امضای قراردادی برای انتقال قرضی اینسلی میتلند-نایلز از آرسنال است.
  • ریکاردو پپی، ستاره آمریکا آماده است تا در ژانویه اف سی دالاس را به مقصد اروپا ترک کند. پپی اکنون در حال مذاکره برای پیوستن به یکی از باشگاه‌های بوندسلیگا است.
  • سزاری کولزا، مدیرعامل فدراسیون فوتبال لهستان تایید کرد که پائولو سوزا، سرمربی تیم ملی لهستان، خواستار فسخ قراردادش شده است.
  • سان می‌گوید رم در حال برنامه‌ریزی برای جذب چارلی ولنز بازیکن ۱۹ ساله منچستریونایتد است و ژوزه مورینیو برای خرید او با باشگاه سابق تاتنهام رقابت می‌کند.
  • ویتالیج میکولنکو دفاع چپ اوکراینی به عنوان بازیکن جدید اورتون آزمایش‌های پزشکی خود را با موفقیت به پایان رساند.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار