اعلام زمان و مکان تشییع ۶ آلاله خوشنام دفاع مقدس

پیکر مطهر ۶ شهید خوشنام، ایام فاطمیه در چهار شهر مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر ۶ شهید تازه تفحص شده، در چهار شهر ساری، نکا، بهشهر و جویبار تشییع و خاکسپاری می‌شود.

او با اشاره به اینکه پیکر پاک این شهدا شنبه ۱۱ دی وارد استان خواهد شد، گفت: آیین استقبال روز شنبه ساعت ۹ صبح، از ۳ شهید گمنام در رامسر و ۳ شهید در تنکابن، ساعت ۱۴:۳۰ شنبه ۳ شهید در عباس آباد و سه شهید در کلاردشت برگزار می‌شود و شب نیز مهمان مردم چالوس خواهند بود.

سردار ملکی به برگزاری آیین استقبال از شهدا روز یکشنبه ۱۲ دی ساعت ۹ صبح در شهر‌های چالوس و نوشهر و، ساعت ۱۴:۳۰ در نور و محمود آباد اشاره و گفت: پیکر سه شهید نیز ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ دی در فریدونکنار و بابلسر و سه شهید در آمل مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و ساعت ۱۴:۳۰ آیین استقبال از سه شهید در بابل و سه شهید در سیمرغ برگزار می‌شود.

او همچنین از برگزاری آیین وداع استانی چند شهید شامگاه دوشنبه ۱۳ دی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان کربلای ساری خبر داد.

سردار ملکی با بیان اینکه سه شنبه ۱۴ دی ساعت ۹ ازپیکر پاک ۳ شهید در پل سفید و زیراب و سه شهید در قائمشهرو شیرگاه استقبال می‌شود و مردم گلوگاه ساعت ۱۴:۳۰ از سه شهید میزبانی می‌کنند، گفت: چهارشنبه هم پس از آیین استقبال شهدا در ساری، پیکر مطهر یک شهید در دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری خاکسپاری و پیکر ۵ شهید به شهرستان‌ها منتقل می‌شود.

او گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها در روز پنج شنبه ۱۶ دی، همزمان با تشییع ۲۵۰ شهید گمنام در سراسر کشور، پیکر مطهر یک شهید خوشنام در لاریم جویبار، ۲ شهید در نیروگاه شهید سلیمی و پارک شهدای گمنام نکا و ۲ شهید در بیشه بنه عشرستاق بخش یانه سر بهشهر تشییع و تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار