ربیعی: ۲ بازیکن نساجی خطا‌هایی انجام دادند که کارت قرمز داشت

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اتفاقات بازی تیمش با نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران و دریافت کارت قرمز از داور این دیدار اظهار داشت: از داور بازی با نساجی مازندران گلایه دارم. ۵ پنالتی در بازی‌های گذشته برای تیم ما گرفته شده که به تشخیص تمام کارشناسان هر ۵ پنالتی صحیح بوده اند. حتی یک کارشناس هم نگفت که به اشتباه برای ما پنالتی گرفته شده است، اما هجمه‌ها داور را تحت تاثیر قرار داد. وقتی بازی به سمتی می‌رفت که ما گل دوم را بزنیم، به سود نساجی پنالتی اعلام شد و آن‌ها بازی را بردند.

ربیعی در ادامه گفت: اگر حق تیمی باشد، باید برای آن تیم ۱۰۰ پنالتی بگیرند. همان طور که فصل گذشته یک پنالتی هم برای تیم من گرفته نشد. هر مربی‌ وظیفه دارد در حیطه ادب و احترام از تیم خودش دفاع کند و من با این قضیه کاملا موافق هستم. بابت اخراج شدنم از زمین بازی خیلی ناراحتم، زیرا خیلی وقت بود که اخراج نشده بودم. دلیل اخراج من اعتراض به این بود که داور فقط ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

سرمربی مس رفسنجان افزود: خطا‌هایی که مسعود شجاعی و اکبر صادقی روی بازیکنان ما انجام دادند، در خیلی از لیگ‌های دنیا کارت قرمز دارد و حتی بسیاری از داوران ایرانی هم در این گونه صحنه‌ها از کارت قرمز مستقیم استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار