امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۳ هزار حادثه دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی به یک هزار و ۷۴ مورد حادثه در ۹ ماه گذشته خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت به ۳ هزار و ۵۰۴ حادثه دیده خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی به تشریح جزئیات عملیات‌های امداد و نجات و خدمات ارائه شده این جمعیت به حوادث مختلف در سطح استان از یکم فروردین تا ۳۰ آذر ماه امسال پرداخت.

او با اشاره به اینکه ۶۶۴ مورد از حوادث نه ماه گذشته جاده‌ای بوده است، اظهار کرد: از مجموع این حوادث، ۲ مورد برف و کولاک، ۱۹ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵۷ مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، ۷۹ مورد خدمات حضوری، ۵ مورد خدمات مناسبتی، ۷ مورد دریایی و ساحلی، ۹ مورد زلزله، ۹ مورد کارگاهی و صنعتی، ۱۵۴ مورد کوهستان، یک مورد هوایی و ۶۸ مورد شهری بوده است.

او با بیان اینکه در این مدت ۳ هزار و ۵۰۴ تن حادثه دیده اند، تصریح کرد: از این میان ۲۹ تن در برف و کولاک و ۲ هزار و ۶ مورد در جاده، ۸۱۰ تن در سیل و آبگرفتگی، ۱۳۵ تن در آتش سوزی جنگا و مراتع، ۸۹ مورد خدمات حضوری، ۶ مورد خدمات مناسبتی، ۹ مورد حوادث ساحلی دریایی، ۱۳ تن در صنعتی و کارگاهی، ۲۴۲ تن در حوادث کوهستان و همچنین ۱۶۵ نفر در حوادث شهری از خدمات جمعیت هلال احمر فارس بهره‌مند شدند.

درویشی افزود: در مجموع این حوادث امدادگران ۱۰۴ تن را سرپایی درمان و ۳۵۵ نفر را توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل و به ۴۳ نفر خدمات اسکان اضراری داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در پایان گفت: یک هزار و ۲۰۱ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث اعزام و ۴ هزار و ۱۶۳ نفر نیروی عملیاتی و ۷۰۶ دستگاه آمبولانس در همین راستا به کارگیری و ۱۹۷ مورد نیز عملیات رهاسازی به وسیله ست هیدرولیک توسط امدادگران انجام پذیرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار