رضایی: بدهی کمر فدراسیون دو و میدانی را شکست

دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

علی رضایی دبیر فدراسیون دو ومیدانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این رشته ورزشی  گفت: حق الزحمه ورزشکاران را تامین می‌کنیم و شرایط اردویی ورزشکاران خوب است. بدهی کمر فدراسیون دو و میدانی را شکست و بدهی‌ها از سال ۹۱ تا ۹۶ تسویه حساب نشدند. مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی فدراسیون است که قرار شد در ۱۰ فقره چک پرداخت کنیم.

او ادامه داد: بدهی‌ها باعث شده که نتوانیم حقوق کارمندان را بدهیم و اردو برای ورزشکاران برگزار کنیم و این موضوع ما را آزار می‌دهد. امیدوارم سجادی وزیر ورزش که از جنس دو و میدانی است، در بحث اعتبارات مالی به ما کمک کند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

رضایی گفت: احسان حدادی مشکلی ندارد و آغاز تمرینات این ورزشکار از هفته آینده است. برنامه تمرینی خود را از مک ویلکینز گرفته و طبق برنامه این مربی تمرین می‌کند. اگر حدادی در بازی‌های آسیایی حد نصاب ۶۴ الی ۶۵ متر را بزند مدال طلا را می‌گیرد. حدادی از تجربیات حسین توکلی استفاده می‌کند و توکلی هم به کیش رفته تا تمرینات حدادی را زیر نظر بگیرد.  

او افزود: هدف گذاری ما در بازی‌های آسیایی کسب ۴ مدال است و اگر شرایط فراهم شود مدال‌ها را افزایش می‌دهیم. ما دوره قبل ۳ مدال در بازی‌های آسیای گرفتیم و امیدوارم امسال ۴ مدال بگیریم.

دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: مشکلات فدراسیون دو و میدانی تا حدودی حل و حساب فدراسیون باز شده است. یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه را بخشیدند و هر ماه ۲۰۰ میلیون تومان از حساب ما از سوی اداره مالیات کسر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار