اعطاء تسهیلات شغلی به سربازان ماهر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از اعطاء تسهیلات شغلی به سربازان ماهر از ابتدای سال ۱۳۹۷ به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ علی مجیدی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: در راستای تدابیر ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه، مقرر است تسهیلات شغلی ۱۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه به سربازان ماهر منقضی خدمت بومی و ساکن استان که از ابتدای سال ۱۳۹۷ به بعد از خدمت ترخیص شده باشند، اعطاء گردد.

سرهنگ مجیدی افزود: اعطای تسهیلات در بانک‌های عامل استان، تنها به طرح یا طرح‌های اشتغال متقاضی یا متقاضیان معرفی شده از سوی گروه کاری استان؛ معاون اقتصادی استانداری و معاونت وظیفه عمومی استان انجام می‌گیرد.

او گفت: سربازان منقضی خدمت فارغ التحصیل مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی کشور (اعم از دولتی، آزاد، فنی و حرفه‌ای یا علمی کاربردی) و همچنین فارغ التحصیلان هنرستان فنی و حرفه‌ای و مدارس کاردانش، از ارائه مدرک مهارتی برای دریافت تسهیلات معاف بوده و چنانچه طرح اشتغال آنان مرتبط با مدرک تحصیلی شان باشد مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌باشند.
سرهنگ مجیدی تصریح کرد: در صورت محدودیت منابع در شرایط یکسان، طرح‌های متقاضیان متاهل در اولویت اعطاء تسهیلات قرار گیرند.

 مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۳۱۰۱ و ۲۱۸۲۳۰۰۲ و یا با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان (واقع در خیابان کشاورز ـ بالاتر از بیمارستان بعثت) از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.