فراخوانی خودروی گرند چروکی L جیپ به دلیل ایراد نرم افزاری

خودروی گرند چروکی L شرکت جیپ به دلیل ایراد نرم افزاری در چراغ‌ های جلو برای به‌ روز رسانی فراخوانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی Grand Cherokee L شرکت جیپ جدیدترین شاسی بلندی است که به خط رو به رشد این برند اضافه شده، اما اکنون خبر رسیده که برای آن دردسر‌هایی به وجود آمده است. زیرا به تازگی یک فراخوان برای مدل‌های منتخب مجهز به ماژول‌های روشنایی هوشمند (SLM) شرکت جیپ منتشر شده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که به‌ روز رسانی ناقص نرم‌افزاری SLM می‌تواند یک یا هر دو چراغ جلو را غیرقابل استفاده کند که این اتفاق ناخوشایندی برای این شرکت است، زیرا در آمریکا این اتفاق غیرقانونی است. قانون فدرال، خودرو‌ها را ملزم به داشتن چراغ‌های جلوی فعال می‌کند، به این دلیل جیپ یک فراخوان صادر کرده است. طبق گزارش اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA)، تعداد بالقوه خودرو‌های آسیب دیده نزدیک به ۳۷۰۰۰ دستگاه است. البته گزارش فراخوان این اداره پراکنده است و نمی‌تواند ابعاد موضوع را بیشتر روشن کند.

خودروی گرند چروکی L

چراغ‌های جلو که کار نکنند دیده شدن را سخت می‌کند که این بسیار خطرناک است. شرکت جیپ از ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ از طریق پست به مالکان اطلاع رسانی خواهد کرد و مالکان را به نمایندگی‌های خود هدایت می‌کند تا نرم افزار را به صورت رایگان برنامه ریزی مجدد کنند. خودروی گرند چروکی L جدید همچنین از کمبود تراشه نیز رنج می‌برد و این خودروساز را مجبور کرده که این مدل را بدون سیستم تعلیق بادی Quadra-Lift بسازد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار