ممنوعیت ورود تورگردشگری در ایام فاطمیه به خور و بیابانک

امام جمعه خور و بیابانک گفت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، پذیرش هرگونه گردشگر در قالب تور در شهرستان خور و بیابانک ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام سعید جاویدی امام جمعه شهرستان خور و بیابانک امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر خور و بیابانک گفت: ممنوعیت ورود گردشگر بر اساس مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود.

وی گفت: ورود گردشگر با خودروی سواری با رعایت موازین شرعی و رعایت شئونات اسلامی بلامانع است.

حجت الاسلام جاویدی گفت: روز‌های ۱۵ تا ۱۷ دی امسال گردشگر در تاسیسات گردشگری و بوم گردی‌های شهرستان در قالب تور پذیرش نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان خور و بیابانک گفت: در صورت رعایت نکردن موازین شرعی و رعایت شئونات اسلامی و آمدن گردشگر در قالب تور، معاونت قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با فعالان گردشگری برخورد می‌کند.

خور و بیابانک دارای ۷۲ واحد تاسیسات گردشگری با ظرفیت پذیرش اقامت بیش از چهار هزار و ۱۵۵ نفر است که ۶۷ واحد اقامتگاه بوم گردی، یک سفره خانه سنتی، ۲ هتل، یک اقامتگاه سنتی و یک مهمانپذیر است.
خور و بیابانک از شمال با شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب با روستای چوپانان در شهرستان نایین هم مرز است.

این شهرستان با ۱۲ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.