به امور تربیتی دانش آموزان توجه شود

استاندار بوشهر گفت: توجه به امور پرورشی و تربیتی دانش آموزان امری ضروری است و غافل شدن از آن، عاملی برای افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به تشکیل کارگروه تخصصی تربیتی و پرورشی اشاره کرد و گفت: توجه به امور پرورشی و تربیتی دانش آموزان ضروری است زیرا غافل شدن از این امور، به عاملی برای افزایش آسیب‌های اجتماعی تبدیل خواهد شد.

او همچنین افزود: شهرداری‌های استان باید سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری‌ را بپردازند.

استاندار بوشهر ادامه داد: قرار است ۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان در مدت ۴ سال ساخته شود که ساخت واحد آموزشی در محل ساخت این واحدها ضروری است.

محمدی‌زاده افزود: دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل باید شناسایی و به مراکز آموزشی هدایت شوند. همچنین باید علل این مشکل بررسی شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین گفت: بخشی از درآمد سال آینده دستگاه‌ها از فروش اموال مازاد تامین خواهد شد که سند ملکی این اموال باید تهیه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: فعالیتی با هماهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و اجرای طرحی جهادی، در زمینه شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل آغاز شده و امید است این افراد به کلاس‌های درس هدایت شوند.

به گفته علی موحدی، برخی نقاط شهری و روستایی نیاز به ایجاد مدرسه دارند یا مدارس آن‌ها باید بازسازی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.