کانن به زودی تولید دوربین‌های DSLR را متوقف خواهد کرد

شرکت کانن دوربین‌های بدون آینه را به دلیل اشغال کردن فضای کم جایگزین دوربین‌های DSLR خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ubergizmo، برای سال‌ها، دوربین‌های DSLR بهترین دوربین در بین حرفه‌ای‌ها بودند. با این حال، مشکل دوربین‌های DSLR کیفیت تصاویری که می‌گیرند نیست، بلکه بزرگی و حجیم بودن آن‌ها است. اینجاست که دوربین‌های بدون آینه وارد می‌شوند، جایی که نه تنها کیفیت مشابه، اگر نگوییم بهتر، بلکه در بسته‌بندی بسیار کوچک‌تر ارائه می‌دهند.

برای مدتی، هم دوربین‌های DSLR و هم دوربین‌های بدون آینه در کنار هم وجود داشتند، اما حداقل تا آنجا که به Canon مربوط می‌شود، این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد. این بر اساس گزارشی از Yomiuri Shimbun است که با رئیس و مدیر عامل Canon فوجیو Mitarai صحبت کرد و در آنجا فاش کرد که Canon به زودی تولید دوربین‌های DSLR را متوقف خواهد کرد. در واقع، Canon ۱D X Mark III کنونی این شرکت آخرین مدل از میان دوربین‌های DSLR این شرکت خواهد بود.

Canon ۱D X Mark III

به گفته میتارای، "نیاز‌های بازار به سرعت به سمت دوربین‌های بدون آینه تغییر می‌کند. در راستای این امر، ما به طور پیوسته در حال جابجایی افراد هستیم. همانطور که قبل‌تر در مقالات گزارش شده بود، ما قصد داریم مدل‌های پرچمدار آینده را با دوربین‌های کاملاً بدون آینه بسازیم. طبیعتاً ما یک دوربین پایه RF را به عنوان مدل پرچمدار بعدی خود در نظر می‌گیریم. کانن در بازار بدون آینه شروع بسیار دشواری داشته است، اما در سال‌های اخیر با دوربین‌های پایه RF خود پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.