گرامیداشت حماسه 9 دی در هرمزگان

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در  هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم حاضران با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود و منافق ، خشم و انزجار خودر را اعلام ، و با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید پیمان کردند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم 9 دی بندرعباس گفت: حضور مردم در روز نهم دی برای حمایت از نظام دینی و پشتیبانی از ولایت فقیه، در تاریخ ماندگار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی افزود: مردم در روز نهم دی سال ۸۸ پیروز شدند و همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان شکست خورد.
وی گفت: ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند و با حضور در عرصه‌های مختلف، همه فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان، از تکالیف مهم مسئولان است.
حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی افزود: سران اصلی فتنه سال ۸۸، استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا بود و گروهی هم در داخل کشور در ایجاد تشنج در جامعه تاثیرگذار بودند.

او گفت: در این فتنه خواص کشور با موضع به نفع فتنه و یا سکوت مردود، و ملت ایران پیروز میدان شدند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امسال نیز با رونق تولید و رفع موانع آن می‌توانیم بر مشکلات تحریم غلبه کنیم.
 

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در شش بند قرائت شد.
در این قطعنامه آمده است: حرکت مردم ایران در نهم دی ۸۸، تجلی الهی ولایت مداری، دشمن شناسایی، بصیرت، هم بستگی ملی و واکنش عاشورایی در سراسر کشور با حضور همه آحاد ملت ایران بود و زنده نگه داشتن این روز تاریخ ساز، حقیقتاً ابتکار انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: رصد و پیش بینی، اقدام به موقع و بازدارنده همه‌ی مسئولان کشور، نهاد‌ها و فعالان انقلابی در عرصه فرهنگ و رسانه را در مقابله با جنگ‌های نو ظهور مانند تحریم و شناخت و عملیات روانی دشمن، با هدف تردید افکنی، تضعیف ارکان نظام، سیاه نمایی، بی ثابت سازی کشور، تولید روایت دروغ و خلاف واقع را خواهانیم وانتظار اقدام انقلابی، موثر، و هوشمندانه برای حراست ازعناصر مقاومت و ایستادگی داریم.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: حماسه 9 دی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.