برپایی میز‌های خدمت در قم با حضور نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی

در آستانه سفر رئیس جمهور به قم میز‌های خدمت با هدف پیگیری مشکلات قشر‌های مختلف مردم در حوزه اقتصادی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برپا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در آستانه سفر رئیس جمهور به قم میز‌های خدمت با هدف پیگیری مشکلات قشر‌های مختلف مردم در حوزه اقتصادی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برپا شد.

به نقل از نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی، کارشناسان در این میز‌های خدمت از امروز تا جمعه دهم دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی مشکلات مردم هستند.

شهروندان قمی با مراجعه به این میز‌های خدمت در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم واقع در انتهای بلوار امین ابتدای بلوار غدیر مشکلات خود را مطرح و ثبت کنند و با دریافت کد‌های رهگیری می‌توانند نتایج درخواست خود را پیگیری کنند.

شهروندان قمی همچنین می‌توانند با تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱ برای پاسخگویی به مشکلات و مسائل مردمی در همه حوزه‌های مرتبط با دستگاه‌های اجرایی استان قم کد رهگیری دریافت کنند.

منظور نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:۳۰ نفر از مسئولان و مدیران و کارشناسان استان قم در ۷ تیم نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، اداره کل امور مالیاتی، بورس و سهام عدالت، اموال تملیکی، اداره کل گمرکات، شورای هماهنگی بیمه‌ها، کمیسیون شورای هماهنگی بانک‌ها و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار است.

قرار است رئیس جمهور فردا پنجشنبه به همراه جمعی از وزرا به استان قم سفر کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.