طلسم شکنی شهدا با بازگشتی رویایی

شهدا بابلسر با بازگشتی رویایی طلسم نتیجه نگرفتن در بازی‌های بیرون از خانه را در وقت‌های اضافه شکست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،شاگردان محمد قربانیان اگرچه گل بدی را بر روی اشتباه دروازه بان خود از ایران جوان خوردند، ولی تا آخرین دقیقه جنگیدند و مزد تلاش خود را با پیروزی و صعود به جایگاه دوم جدول گرفتند.

۲۰ دقیقه اول بازی شاهد بازی متعادلی بودیم، ولی از دقیقه ۲۰ تا ۴۰ تیم شهدا بابلسر، سرتاپا حمله شد و بار‌ها دروازه ایران جوان را تهدید کرد.

نقطه اوج حملات شهدا در دقیقه ۳۸ بازی اتفاق افتاد که علیرضا مهدی زاده هافبک چپ این تیم در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف توپ را از بالای سرش به سمت دروازه فرستاد که بوشهری‌ها در موقعیتی مشکوک به گل توپ را به بیرون فرستادند.

در اوایل نیمه دوم ایران جوان با در اختیار گرفتن میانه میدان، چندین بار عمق خط دفاع شهدا را نشانه گرفت ولی موفق به خلق خطر جدی روی دروازه نشد.

در دقیقه ۶۰ ایمان علیزاده و حامد حسن زاده به ترتیب به جای احمد کیا و مهدی احمدزاده به بازی رفتند تا قدرت تهاجمی بابلسری‌ها افزایش یابد.

این تعویض‌ها باعث شد تا شهدا در ادامه مسابقه باز هم برتری خود را بر میزبان دیکته کند و بازی را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۷۵ محمد شاملی هافبک چپ جوان شهدا بابلسر، جای یک جوان دیگر به نام علیرضا مهدی زاده را در زمین گرفت.

ساعت ورزشگاه دقیقه ۸۵ بازی را نشان می‌دهد که شوت آرام علی عباسی با اشتباه مسلم رسول مقصودی دروازه بان شهدا بابلسر در گرفتن توپ به گل اول بازی تبدیل شد.

بعد از این گل مهدی صالحی به جای محمدجواد لورایی و امیررضا رمضان زاده به جای سیداحمد مهدی زاده به میدان رفتند.

بازیکنان تیم شهدا بابلسر این بار برخلاف بازی‌های قبلی بیرون از خانه، نه تنها قافیه را نباختند، بلکه بر تلاش خود افزودند و تنها ۲ دقیقه بعد از دریافت گل به گل تساوی رسیدند.

حرکت تندوتیز محمد شاملی و ارسال او از سمت از راست پس از چند بار جابه جا شدن توپ بین بازیکنان، سرانجام با ضربه سر قدیر آقاجانی به گل اول تیم شهدا تبدیل شد.

در دقیقه ۹۳ هم ارسال زیبا و زمینی امیرحسین رمضان زاده از سمت راست را محمد شاملی با ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند تا تعویض‌های طلایی محمد قربانیان به ثمر برسد و در نهایت بازیکنان تعویض‌های پاس‌های گل و گل‌های برتری شهدا را به تور دروازه ایران جوان بچسبانند.

شهدا بابلسر امروز با ترکیب اولیه رسول مقصودی، جواد ابراهیمی، سید احد شفیعی، حمیدرضا بابایی، سید احمد مهدی زاده، ابوالفضل آذرنوشان، محمدجواد لورایی، قدیر آقاجانی، علیرضا مهدی زاده، احمد کیا و مهدی احمدزاده به میدان رفت.

بابلسری‌ها با کسب برد در بوشهر، ۱۵ امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر از چوکا تالش، جایگاه دوم را در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار