فعالیت ۷۶۷ مهدکودک و پیش دبستانی در زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نوآموز در ۸۵۱ کلاس در حال آموزش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حاجیان زاده معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جلسه کمیته استانی انتقال مهد‌های کودک،  بااشاره به اهداف تشکیل این سازمان گفت: سازمان تعلیم و تربیت کودک به فرمان مقام معظم رهبری ایجاد شده که موجب یکپارچگی در تعلیم و تربیت شده است. 

او افزود: از مجموع ۸ میلیون کودک، بیش از ۶ میلیون به صورت تمام وقت در اختیار خانواده هستند که به همین منظور یکی از رسالت‌های اصلی ما بحث توانمند سازی خانواده‌هاست و هر خانه را به مثابه یک مرکزمی دانیم.


معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ادامه داد: در مراکز پیش دبستانی و مهد‌های کودک به جای کتاب محوری بایستی مربی محور باشد تا بتوان مهارت‌های کودکان را ارتقاء داده و با یک برنامه ریزی تخصصی نوآموزان را با آمادگی بیشتر وارد دبستان شوند.

مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: ۲۰۰ هزاردانش آموزدر مقاطع مختلف در استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

او همچنین از فعالیت ۷۶۷ مهد کودک و پیش دبستانی در زنجان خبر داد و افزود: بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نوآموز زنجانی در ۸۵۱کلاس در حال آموزش هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.