سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره )دهلران مطرح کرد؛

توزیع بیش از هشتاد تن خوراک دامی توسط کمیته امداد دهلران

مرتضی کرمی با اشاره به توزیع بیش از هشتاد تن خوراک دامی توسط کمیته امداد دهلران گفت: حمایت از طرح‌های مصوب در این نهاد پس از پرداخت تسهیلات از جمله برنامه‌های اصلی کمیته امداد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مرتضی کرمی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) دهلران  با بیان اینکه با توجه به وضعیت این شهرستان اعطای تسهیلات جهت اجرای طرح‌های دامپروری از جمله اولویت‌های این نهاد در پرداخت تسهیلات است گفت: خوشبختانه استقبال مددجویان نیز از طرح‌های دامپروری مطلوب بوده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) دهلران در ادامه افزود: نظارت بر حسن اجرای طرح‌ها و حمایت‌های تکمیلی از دیگر برنامه‌های ما برای طرح‌های دامپروری است.

کرمی بیان کرد: در این زمینه از ابتدای سال در چندین مورد اقدام به توزیع علوفه دامی بین مجریان طرح‌های دامپروری نموده ایم.

او افزود: در راستای حمایت و پایداری طرح‌های اشتغال دامپروری که به دلیل مشکلات ناشی از خشکسالی در معرض آسیب قرار گرفته بودند از طریق تعامل با جهاد کشاورزی شهرستان بیش از ۸۰ تن خوراک دام یارانه‌ای به ارزش بیش از سه میلیارد و یکصد میلیون ریال بین مددجویان مجری طرح‌های دامپروری توزیع شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) دهلران تصریح کرد: در همین راستا امداد نسبت به احصاء سایر افرادی که در این خصوص مشکل دارند اقدام نموده و پس از دریافت اعتبار لازم مورد مساعدت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.