بیش از ۶۰ واحد نانوایی مهاباد به سوخت جایگزین مجهز شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ واحد نانوایی سطح شهر به سوخت جایگزین و همچنین دوگانه سوز مجهز شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: با توجه به حساسیت نان برای شهروندان و امنیت غذایی آنان هم اکنون بیش از ۶۰ واحد نانوایی سطح شهر به سوخت جایگزین و همچنین دوگانه سوز مجهز بوده تا در شرایط قطعی گاز و برق بتوان حداقل نیاز نان شهر را تامین کرد.

جهین گفت: هم اکنون آرامش نسبی در عرضه نان در سطح شهرستان حاکم است و به منظور افزایش رضایتمندی عموم مردم و تسهیل دسترسی به نان، برنامه کاری ۲ نوبته نانوایی‌ها برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: همچنبن طی سال جاری ۱۵ نانوا به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد در این شهرستان شناسایی شدند که در صورت تکرار و مشاهده اینگونه موارد برای باطل کردن پروانه کسب آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد می‌توانند آن را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.