مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت :

مدیریت جهادی سردار سلیمانی یک الگوی ماندگار است

حجت الاسلام محمدیان گفت: مدیریت جهادی سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و در زمان فرماندهی سپاه قدس یک الگوی ماندگار است که می‌توانیم با الهام از آن در راستای اهداف عالی نظام شبانه روز تلاش کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام محمد محمدیان مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: مکتب شهید سردار سلیمانی مکتبی حسینی است و وی با تاسی از مقتدای خویش، مدافع مظلومان و یاریگر مردم بی پناه بود.

او تاکید کرد: شهید سلیمانی با تاسی از مولا و مقتدای خویش امام حسین (ع) راه درست رستگاری را در پیش گرفت و با دفاع از مظلومان و بی پناهان درس آزادگی به همه جهانیان داد.

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت بیان کرد: ساده زیستی، مردانگی، شجاعت، همدردی با دردمندان، روحیه جهادی، پیرو ولایت بودن و بی ادعا بودن از ویژگی‌های بارز و ارزشمند شهید سلیمانی است که امروز نیاز است این فضایل اخلاقی نیکو در جامعه بیبشتر ترویج شود.

حجت الاسلام محمدیان اظهار داشت: اکنون دولت در این شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم به مدیرانی با روحیه جهادی و ولایی نیاز دارد که با تلاش شبانه روزی در راستای آرامش و آسایش مردم کوشش کنند.

او افزود: نام شهید سلیمانی نامی ماندگار و آشنا در همه جهان است و همه مردم آزاده به این سردار بزرگ ادای احترام می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.