سجادی: در حال بررسی گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس هستیم / نامه‌ای برای دبیرکل AFC ارسال کردم

وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان درخصوص شایعاتی مبنی بر شرکت کردن در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این حرف کاملا شایعه است و نمی‌دانم چرا مطرح شده است و همه باید کمک کنیم که انتخابات کمیته ملی المپیک به خوبی برگزار شود.

هیئت مدیره باشگاه  پرسپولیس تقویت می‌شود

او درباره انتخاب مدبرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همچنان در حال بررسی گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه هستیم. قرار بود هفته گذشته ۲ نفر از هیئت مدیره کنونی برکنار شوند و افرادی دیگر به هیئت مدیره اضافه شوند و با تقویت اعضای هیئت مدیره آن ها مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند. من هر روز با صدری سرپرست پرسپولیس در تماس هستم و حتی ۲ شب پیش نیز جلسه مفصلی با هم داشتیم و کار‌های این باشگاه به خوبی در حال انجام است. هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس کاملا مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان هستند.

مسئله مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از سال‌ها حل شد

او درباره کسب مجوز حرفه ای توسط باشگاه های استقلال و پرسپولیس بیان کرد:  AFC در خواست کرده بود این ۲ باشگاه باید یک سری از استاندارد‌ها را رعایت کنند و ۵ روز همکارانم در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تلاش کردند تا مدارک مورد نظر را برای AFC ارسال کنند. من از امیر عبداللهیان و خاندوزی وزیر امور خارجه و وزیر اقتصاد بابت تلاش‌هایشان برای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم و خوشبختانه بحث مالکیت این ۲ باشگاه نیز پس از سال‌ها حل شد. در روز‌های شروع وزارتم خبری محرمانه به من داده شد که باشگاه‌های استقلال و مخصوصا پرسپولیس به دلیل بدهی‌های زیاد وضعیت خوبی ندارند. با کمک فدراسیون فوتبال توانستیم از AFC مهلتی سه ماهه برای ۲ باشگاه کسب کنیم، اما متاسفانه مصاحبه‌های انجام شد که ما توانسته ایم استاندارد‌های AFC را کسب کنیم. بالغ بر ۵۰۰ و ۶۰۰ صفحه ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس مدارکشان را برای AFC بارگذاری کردند.

نامه سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به AFC ارسال کردیم

او بیان کرد: من دیروز یک نامه‌ برای دبیرکل AFC ارسال کردم و شرایط این ۲ باشگاه را شرح دادم و از او خواستم مردمی بودن این ۲ باشگاه را در نظر بگیرد و جواب این نامه برای وزارت ورزش و جوانان ارسال شد و نکاتی در این نامه آمده است و قرار است به زودی زمان دفاع حضوری ما از مدارکمان را به ما اطلاع بدهند و این نامه یک روزنه امیدی است. AFC این موارد را از سال ۲۰۱۶ از باشگاه‌های ما خواسته است. خصوصی سازی شرط اصلی AFC نیست و ما به خاطر خیر و صلاح این ۲ باشگاه تصمیم گرفتیم که این ۲ باشگاه خصوصی شوند. ما همچنین نامه سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری این ۲ باشگاه را برای AFC ارسال کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سجادی عزیزبه درد فدراسیون هاکی روی یخ میخوره
Iran (Islamic Republic of)
بوشهری
۰۶:۵۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
من نه فوتبالیستم و نه از فوتبال خوشم میاد.. ولی چرا باید هزاران دلار پول بیت المال تو جیب نمیدونم مربی و بازیکن خارجی بره که هیچ سودی برای مملکت نداره؟ جاش چند تا گاو شیرده وارد کنید تا لبنیات بیاد پایین که بدرد همه بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۱ دی ۱۴۰۰
موندم ، ایشان وزیر ورزش وجوانان ، با مسئولیتهای مختلف هستند ،ولی فقط در مورد دو تیم خاص! تهرانی از ایشان خبر میشنویم.
مسائل مهمتری هست که از آنها خبری نیست و فردا همین افرادی که مسئله بی اهمیت ایندو تیم را بزرگ میکنند ، طلبکار دولت و وزیر خواهند شد
الآن اولویت جوانان ، ازدواج ، مسکن ، اشتغال ، و........است یا فوتبال و بخصوص دو تیم تهرانی خاص ؟!
مگر معاون برای اینکار ندارند ؟!
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۳:۵۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
تیمی که به اصطلاح شما دولت قبل حامیش بوده بهترین مربیشو پولشو ندادن تا رفت (برانکو) بعد هم کالدرون که داشت خوب نتیجه می گرفت فراری دادن چند تا بازیکن خوب خیلی راحت فراری دادن علیپور بیرانوند بشار خلیلزاده کنعانی احمد نور و ... چند تا مدیر تغیر کرد یکیش این مرد دندانپزشک که تیمو بهم ریخت با پنجره بسته و 12 . 13 بازیکن قهرمان ایران شد و رفت فینال آسیا 2 بار در پنج سال همیشه قراردادای پرسپولیس کمتر از رقیباش بوده و همیشه گفته همه تیمها قراردادشون بزارن تا مردم ببینن ولی چون معلومه که پرسپولیس کمتر از بقیه خرج میکنه این کار انجام نمیشه آبیها یه دروغ تکرار کردن خودشون باورشون شده در صورتی که هر مشکلی که الاستقلال داشته پرسپولیس بیشترشو داشته استقلال استرا و شفر رفتن پرسپولیس برانکو و کالدرون استقلال مددی رو داشت که تیمو به هم ریخت اینطرفم رسول پناه نمیدونم این کمکی که میگن شده از کجا بوده ما که نفهمیدیم همیشه تیم پول نداره بازیکن خوب بگیره همین ستاره هاشم از دست داده بیشترین سودماز داوری که آخر فصل مشخصه کیسه میبره همیشه همینطور بوده این دربی آخرم که پنالتی واضح روی امیری که موقعیت شوت به دروازه رو با هل دادن خراب کردن نمیبینن که اگر میگرفت و گل میشد نتیجه تغییر میکرد یا گل سالم پرسپولیسو نمیگیرن یا با دست به پرسپولیس گل میزنن وووو .. ولی ما خدا رو داریم بیشترین هوادار در آسیا رو داریم غم نداریم همیشه قهرمانیم تلویزینم که کلا استقلالیه میدونم اینو نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۰۲:۱۷ ۱۱ دی ۱۴۰۰
رسول پناه هفته پیش: 1 میلیون یورو فقط طلب برانکو بود که پرداخت شد!
سوال 1: اگه یک میلیون یورو طلبش بوده پس قراردادش چقد بوده؟؟!
سوال 2: از کجا این پول رو آوردین و تسویه کردین؟؟! قبلا میگفتین از درآمد آسیایی بوده که مشخص شده پولاتون بلوکه هست. بازیکنی هم نفروختین!
خلیل زاده که مشخص شد پیشنهاد 6 سال 60 میلیارد داده! امثال علیپور و بیرانوند بخاطر پیشرفت شون رفتن اروپا، کسی فراری شون نداده!
امثال استرا و دیاباته و تیام و جباروف بخاطر اینکه پول قرار دادشون رو ندادن رفتن. مث همین دروازه بان بی کیفیت تون رادو! آره اینو فراری دادن.
شما نصف جام های تاریخ تون رو فقط تو دوره سلطانی فر آوردین!
کجای دنیا گفتن اگه قهرمان لیگ و حذفی یک تیم باشه باید بدون برگزاری بازی سوپر جام، جام رو به قهرمان لیگ بدن! همه جای دنیا با نایب قهرمان بازی رو برگزار میکنن. بعد ما میگیم جام های شما اسنپی بود بهشون برمیخوره!
واسه بازی های آسیایی شما، یا لیگ رو تعطیل می کردن یا بازی های تون لغو میکردن! چرا قبلا این طور نبود؟ یادمه استقلال با گوانگژو چین بازی داشت، قلعه نوعی دهن خودش رو سرویس حتی چند روز بازی لیگ استقلال رو عقب ننداختن!
الان چرا چند ساله سوپر جام داره عقب میفته ولی زمانی که بازیکنای استقلال تو اردوی تیم ملی بود خبر از لغو نبود؟
گند کارایی که تو دوره سلطانی فر براتون انجام دادن الان داره در میاد که هر دفعه داره پنجره تون باز و بسته میشه! afc نزدیک 600 صفحه ازتون ایراد گرفته و حذف تون بخاطر دروغگویی تو پرونده کالدرون قطعی هست. رای النصر هم بهش اضافه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۴:۳۷ ۱۱ دی ۱۴۰۰
اگر اطلاعات نداری اطلاعاتت رو بالا ببر تو ایتالیا قهرمان دو جام اگر یک تیم باشه بازی برگزار نمیشه ضمنا پرسپولیس درآمد آسیایی فینال قبلیش رو گرفت و خرج تیمش کرد فینال پارسال بلوکه شده . شما پول از کجا آوردید که خرج خارجیاتون میکنید ضما خلیل زاده هم تکذیب کرد رسول پناه ثابت کرده که تو دروغگویی سابقه زیادی داره در مورد لغو بازیا هم اولا مگه تیمی تو این ده سال غیر از پرسپولیس فینال رفته ثانیا همین فروردین امسال بازی فولاد رو به خاطر پلی آف مقدماتی به تعویق انداختند سوپرجامم از وقتی کرونا اومده و جدول بازیا به هم خورده به تعویق میفته ضمنا تاریخ رو از یکماه قبل به استقلال اعلام کرده بودند میخواستند فرارنکنند برند ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
مگه به وزارت اقتصاد واگذار نشده پرسپولیس؟به سجادی دیگه چه ربطی داره مدیر عامل پرسپولیس رو انتخاب کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
واقعا ، خودتان هم باور ندارید که می گویید مدیر عامل انتخاب می کنم مگر این ها به وزارت های دیگری واگذار نشدند . دیگه انتخاب مدیر عامل به شما چه ربطی دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
خیلی جالبه!
اول فصل که پرسپولیس بد بازی میکرد و امتیاز از دست میداد، جناب گلمحدی شروع کرد به هوچیگری که چرا مدیر عامل نداریم و پول کالدرون رو چرا نمیدن و ...
وزیر محترم از صندوق محرومان بدبخت واسه شون پول جور کرد! از طرفی برای تبدیل ریال به دلار هم با پارتی از ارز مخصوص دارو استفاده کردن! و خلاصه پرونده رو بستن.
دوباره با بازی ضعیف پرسپولیس، گلمحمدی واسه سرپوش گذاشتن رو مسائل فنی شروع کرد به اعتراض که چرا هنوز مدیر عامل انتخاب نشده و ... که بعد طرفداران شون ریختن دم فدراسیون و وزارت واسه اعتراض.
وزیر اومد گفت باشه اگه صدری رو نمیخواین چند نفر رو معرفی میکنم.
باز گلمحمدی و کادر فنی شون بیانیه دادن که نه آقا همین صدری خوبه!!
جناب سجادی هم بنده خدا تا تونسته کمکشون کرده ولی بازم ناشکرن.
کلا جناب گلمحدی و پرسپولیسی ها از این که سلطانی فر رفته خیلی نارحتن!! انتظار دارن وزیر جدید هم دربست در خدمتشون باشه!
طرفداراشون هم میگن نه این وزیر استقلالیه! مثلا چه کمکی به استقلال کرده؟!
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۰
کل بشریت می دانند که هوچی گری برای کیسه هست پس اسم خودتون رو روی دیگران نذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
واقعا خسته نشدی؟؟؟؟ بالاخره دوچرخه شما پنچر خواهد شد مثل 10ساله گذشته خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
وزیر جان در انتخاب مدیرعامل گوش به فرمانت دقت کن وگرنه پروژه نابودی پرسپولیس با شکست مواجه خواهد سد شما حدود شش ماهستش زحمت کشیدی تیم رو بلاتکیف و بحران زده کردی مواظب باش مدیر عامل انتخاب شده زحماتت رو به باد نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سجادی هم در حال لاپوشانی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
به نظر من بانک ها بیان تیم ها رو بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
بابا حمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
باباحمید سریعتر بچه لنگیات منتظرن باباشون زودتر مشکلاتشونو حل کنه.
Iran (Islamic Republic of)
Nv
۲۰:۰۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
فعلا با با حمید تمام تلاشش رو برای دوچرخه پنجر بی جام گذاشته و بابای تیم دوچرخه سواران شده ولی زورش به پرسپولیس کبیر نخواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۱۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
الحق که هوچی گری را به حد اعلی رسانده اید
آخرین اخبار