۷۴۹ هزار و ۸۶ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست داده‌اند

۷۴۹ هزار و ۸۶ نفر در استان چهارمحال و بختیاری درخواست خود را برای دریافت کارت هوشمند ملی به ثبت احوال ارائه داده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند صدور کارت هوشمند ملی گفت: تاکنون ۹۷.۶۵ درصد از واجدین شرایط در این استان موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده‌اند.

۷۶۷ هزار و ۹۹ نفر از افراد بالای ۱۵ سال در این استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که از این تعداد تاکنون ۷۴۹ هزار و ۸۶ نفر درخواست خود را برای دریافت این کارت به ثبت احوال ارائه داده‌اند.


بیشتر بخوانید


هم‌اکنون پنج هزار و ۸۳۱ کارت هوشمند ملی صادر شده برای متقاضیان واجد شرایط این استان در ادارت ثبت احوال سطح استان موجود است.

افراد واجد شرایطی که تاکنون برای پیش‌ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا از طریق سایت اینترنتی ثبت‌احوال به نشانی الکترونیکی https://www.sabteahval.ir/ پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند و سپس در تاریخ مشخص شده برای احراز هویت، گرفتن اثر انگشت و تهیه عکس به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

به افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند هیچ‌گونه خدماتی در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، شرکت‌های خدمات‌رسان، نهاد‌های عمومی دولتی و سایر سازمان‌ها ارائه نخواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار