بهترین خاطره رونالدو از سال ۲۰۲۱ چیست؟

اسطوره دنیای فوتبال به مناسبت پایان سال ۲۰۲۱ متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه منچستر یونایتد به مناسبت پایان سال ۲۰۲۱ متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

سال ۲۰۲۱ نیز به پایان آمد و علی‌رغم زدن ۴۷ گل در این سال در تمامی رقابت‌ها، اصلا سال ساده‌ای نبود. من در ۲ باشگاه مختلف بودم و ۵ مربی متفاوت داشتم. در یورو با تیم ملی کشورم بازی کردم و منتظر بازی انتخابی جام جهانی در ۲۰۲۲ هستم.

در یوونتوس مفتخرم که توانستم جام حذفی ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا را کسب کنم و بهترین گلزن سری‌ آ لقب بگیرم. در پرتغال به بهترین گلزن یورو بدل شدم که برایم اتفاق بزرگی بود و مشخصا بازگشتم به اولدترافورد یکی از لحظات فوق العاده و مهم کارنامه فوتبالی‌ام بود.

من برای چیزی که تاکنون در یونایتد بدست آورده ام، خوشحال نیستم. هیچ کس از ما خوشحال نیست، اما من مطمئنم با کار و تلاش بیشتر اوضاع بهتر خواهد شد و ما به چیزی بیشتر از الان خواهیم رسید. بیاییم سال جدید را به یک نقطه عطف برای منچستریونایتد تبدیل کنیم. در سال جدید با ذهنیت و قدرت بیشتری تلاش کنیم و بالاتر از الان قرار گیریم. بیاییم این باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد، برسانیم. به ما بپیوندید و ما روی همه شما حساب باز کرده ایم. سال جدید مبارک و شما را خیلی زود خواهم دید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۷:۲۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
همه چیش عالیه دورش بگردم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۴:۳۷ ۱۱ دی ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان عزیز به نظر می رسه شما در فوتبال تنها به رونالدو علاقه دارید و طرفدار رونالدو هستید. تنها به خبرهای مربوط به رونالدو می پردازید
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۷:۳۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
منم فقط بازی رونالدورو دوست دارم ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ دی ۱۴۰۰
میخوای در مرود مسی متقلب بگه که الکی الکی توپ طلا برد؟
حتی یجا خودش اعتراف کرد که نمیدونه چرا توپ طلا برده
آخرین اخبار