پیکر‌های مطهر۴ شهید سپاه در زاهدان تشییع شد

پیکر‌های مطهر شهیدان مهدی اصغری، مهدی کوهستانی، عزیز الله بزی و جواد شهبازی با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار این استان و مردم ولایی و شهیدپرور زاهدان تا گلزار شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید والامقام از میدان امام حسین (ع) زاهدان تا گلزار شهدای این شهر با حضور مسئولان، علما و قشر‌های مختلف مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بر اساس اطلاعیه شامگاه شنبه روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در پی درگیری‌های چند روز اخیر رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ رزمندگان این قرارگاه با رصد دقیق و عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه و مقر استقرار تعدادی از اشرار مسلح معروف در منطقه عمومی کورین سیستان و بلوچستان شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری شدید "غلام شه بخش " همراه با پنج شرور مسلح دیگر به هلاکت رسیده و پنج تن از آنان نیز زخمی شدند. همچنین مخفیگاه و مقر اشرار مسلح بطور کامل منهدم شد.

در این درگیری که در جوار یکی از روستا‌های منطقه انجام پذیرفت تعداد چهار تن از رزمندگان بومی و بسیجی مدافع امنیت مردم که برای نجات خانواده‌های که اشرار به عنوان سپر انسانی خود قرار داده بودند به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار